A hétvégén Csonka András otthonában leállt a mobilszolgáltatás, ami miatt sem internet, sem tévéadás nem volt. A színész bejelentette a hibát, de finoman szólva nem volt elragadtatva attól, amit az ügyfélszolgálaton kapott.
De jó lenne, ha valamelyik követőmnek az ismerőse vagy rokona dolgozna a vodafone cégcsoportnál, mert akkor át tudná adni az üzenetemet, ami úgy szól, hogy: kapják be! Elegem van abból, hogy ebben az országban mindenféle következmények nélkül telibesz*rhatja az ügyfelét egy szolgáltató, miközben pénzt vár a szolgáltatásaiért. Hát ilyen nincs! Napok óta nincs wifim, nem tudok használni semmit, sem a nyomtatót, sem az internetet, sem a tévét...
Bejelentettem, 80 perc várakozás után vették fel a telefont, nagy nehezen találtunk egy időpontot, mert ugyebár 4 órát adnak meg időtartamban a kiérkezésükre, természetesen az is abszurdum, itthon ülök, és nem jött ki senki! 46 perc után felvették a telefont, amikor ugye kérdeztem a hölgyet, hogy mégis hogy képzelik ezt, akkor rám tette a telefont. ennyit rólatok, vodafone cégcsoport.
Arról Csonka András nem ír, hogy milyen stílusban beszélt az ügyfélszolgálatossal, ugyanis van egy protokoll, melyben leteheti a kezelő a telefont, ez pedig a többszöri felszólításra sem abbamaradó káromkodás és szitkozódás.
Ez is érdekelhet: Édesanyja elvesztéséről vallott Csonka András
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.