Még soha nem néztek meg egy nap alatt annyian egy videót Youtube-on, mint Adele új szerzeményét, a Hellót. A gyönyörű számot nem csak a kritikusok, hanem a rajongók is imádják, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a dalra majdnem 28 millióan voltak kíváncsiak. Az érdeklődes azóta sem csökken, a számot október 22-én töltötték fel, és már több mint 87 milliószor látták - írja az Origo.
A Hellóval valószínűleg eladási csúcsokat is sikerül döntenie az énekesnőnek. Az első három napban csak az Egyesült Királyságban 165 ezren vásárolták meg, ebből 156 ezer volt a letöltés, az Egyesült Államokban pedig 450 ezren töltötték le az első két napban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.