A Magyar Telekom és az Origo mellett a Tv2, a Sanoma, a Class FM, a CEMP csoport, a Metropol, az Axel Springer és az RTL Klub alkotják azt a klubot, melynek célja, hogy jobban megismertesse az emberekkel a fenntarthatóság fogalomkörét és jelentőségét.
Az évenként megrendezett Adni jó! Sütiakció jellegzetessége, hogy a cégek, illetve munkatársaik nem pénzadományokkal, hanem sütemények megvásárlásával jótékonykodnak. A kihelyezett becsületkasszákba a tavalyi évhez hasonlóan most is rengeteg felajánlás került, az idei támogatott szervezet pedig az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa lett.
A Telekom székházaiban megrendezett Sütiakcióra, mely kezdeményezés nemrég elnyerte a CSR Hungary, szakmai berkekben nívós elismerését, lelkesen készült a Life.hu szerkesztősége is. Sütemények sütésével, az alkotások eladásával és a többi vállalat finomságaiból való szemezgetéssel a szerkesztőség tagjai is szorgosan segítettek a gyűjtésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.