A vásárlók mit sem sejtve tologatták a bevásárlókocsikat, amikor lekapcsolták a fényeket, és a pénztárgépek a Jingle Bells dallamára kezdtek zenélni. 13 rejtett kamera vette fel az Edeka áruházban, ahogy 9 pénztáros és egy beatboxos srác előadta a népszerű karácsonyi slágert – egy kicsit más stílusban. A vevők tapsviharral jutalmazták meg a flashmobot, amelyre a stáb több mint két hónapig készült.
Az internetre feltöltött videót már csaknem 4 millióan nézték meg! Ne hagyd ki te sem!
Az idei év első cuki karácsonyi reklámja a John Lewis áruház nevéhez kötődik. Hihetetlen, de már több mint 18 millióan látták. IDE kattintva tudod bepótolni, ha te lemaradtál róla!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.