Akik a hajszínükkel újultak meg
A tavasz a megújulás időszaka a sztárok körében is. Emma Stone volt már hidrogénszőke, mahagónivörös, gyömbérvörös is. Legutóbb vörös hajszínnel láttuk az Oscar-gálán. A héten viszont ismét váltott és újra visszatért a szőkéhez, ami szerintünk sokkal jobban is áll neki, mert fiatalabb és kedvesebb lesz tőle az arca.
A hajszínváltoztatásban viszont még mindig Rihanna a legverhetetlenebb sztár. A híresség nemrég lenőtt, szőke hajjal osztotta meg az embereket, most viszont visszatért a jól bevált feketéhez, ráadásul az egyik oldalon fel is borotváltatta a haját. Most, hogy minden, megközelítőleg természetes hajszínt kilőtt az énekesnő, kíváncsiak vagyunk, ezek után mivel rukkol elő.
Aki elhagyta a fodrásza telefonszámát
Chloe Sevigny stílusa sosem volt könnyen megemészthető, valaki vagy nagyon szereti ezt a merész, kicsit lepukkant stílust, vagy nagyon utálja. A 37 éves sztárból mintha kezdene kifogyni a lendület, egyre furcsább cuccokat aggat magára. Ami viszont a ruháinál is sokkal borzalmasabb, az a híresség haja. Legutóbb is úgy nézett ki, mint akinek már egyáltalán nem telik fodrászra.
Akik a fejtetőn hordják a copfjukat
A fejtetőre kötött copf annyira kislányos, hogy álmunkban sem gondoltuk volna, valamelyik híresség majd pont ezt próbálja ki. Pedig ketten is voltak, akik így tettek. Katy Perry szivárványszínű póthajból kötött copfot a feje tetejére, Jada Pinkett Smith pedig a saját haját kötötte fel. Póthaj ide, saját haj oda, mind a kettő nevetségesen nézett ki.
Akik túllőttek a célon
Van, amikor az ember annyira szeretne jól kinézni, hogy mindent belead, és észre sem veszi, mennyire túllő a célon. Miranda Lambert valószínűleg felfrissített hajszínnel szeretett volna a Country Music Awards vörös szőnyegére lépni, de ez a vastag sávokból álló melír több mint rettenetes. Jennifer Love Hewitt is nagyon készült a héten tartott hollywoodi buliba. Csodálkozunk, hogy a sötéten meredező bociszempillák nem takarták el a kilátást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.