A hercegnő választása április 29-én, az esküvő napján a White Gardenia Petals nevű illatra esett az Illuminum márkától, melyet egy egészen kicsi angol cég állít elő. Egy üvegcse körülbelül húszezer forintot kóstál az illatos nedűből - de itthon sajnos még nem kapható. A parfüm ára az esküvő óta olyannyira megemelkedett, hogy már csak kétszeres áron lehet hozzájutni az angol internetes áruházakon keresztül.
A parfüm honlapján az áll, hogy az illat mennyei és légiesen könnyű - olyan nőies, mint a gyönyörű gardénia virágok. Egy kevés kókuszillat is keveredik a parfümbe, amely felidézi a tengerpartok mesés hangulatát. A gyöngyvirág, a jázmin és az ilang-ilang hármasa pedig még tökéletesebbé teszi az kreációt.
Az Illuminum márkát 2007-ben alapította egy mesterfodrász, Michael Boadi, aki korábban olyan szupermodellekkel is dolgozott, mint Kate Moss és Naomi Campbell. Michelle Obama is Michael nagy rajongói közé tartozik.
Az Illuminum vezetői teljesen meglepődtek, amikor megtudták, hogy Katalin az ő illatukat viselte a nagy napon: ,,Annyira, de annyira büszkék vagyok, el sem tudjuk mondani, mennyire örülünk" - mondta Michael Donovan, a cég szóvívője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.