A TV2 anyacége, a ProSiebenSat.1 hazai kínálatában a TV2 mellett jelen van a nőket megcélzó FEM3 és a tavaly indított, elsősorban férfi célközönséget megcélzó PRO4 is. Ősszel tovább bővül a portfólió és SuperTV2 néven új kábelcsatorna indul, amelyen HD minőségben sugároznak szórakoztató tartalmakat - adta hírül a csatorna. A kínálatban sorozatokra, premierfilmekre, nagy költségvetésű, saját gyártású műsorokra számíthatunk majd, sőt, lesz olyan is, hogy a SuperTV2 nézői előbb láthatnak adásokat a TV2 nézőinél.
Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója szerint a bővülés egyértelműen mutatja, hogy a tulajdonosok elégedettek a TV2 eredményeivel és komoly potenciált látnak a hazai piacban. Mindemellett a TV2 megerősítésére is sor kerül, az őszi műsorstruktúra legfontosabb eleme a világ egyik vezető tehetségkutató formátuma, a The Voice című szuperprodukció.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.