Még csak néhány nappal ezelőtt robbant Beyoncé legújabb Lemonade című vizuális albumának teasere, az énekesnő máris újabb üzleti lehetőségeken töri a fejét - és a hírek szerint már döntött is.
Az állítólag válófélben lévő díva a napokban jelentette be, hogy befektet a WTRMLN WTR nevű fiatal cégbe, amely szépséghibás, kidobásra ítélt dinnyékből készít hidegen sajtolt gyümölcsleveket. A vállalkozás a fenntarthatóság jegyében tálalja vásárolóinak a finom, jó minőségű termékeit, amelyek 100 %-ban csak gyümölcslevet tartalmaznak.
Ez több, mint egy márkába való befektetés: ez befektetés a női vezetőkbe, a fitnesz életmódba, az amerikai gazdálkodókba, az emberek egészségébe és a bolygónkba
Jöhet a strandszezon! 3 isteni koktél narancsbőr ellen
Nem túlzás azt állítani, hogy a narancsbőr a nők egyik rémálma, különösen a bikiniszezon és a falatnyi shortok hónapjai előtt. A pár napos csodaszerekben már nem hiszünk, ám néhány aprósággal tehetsz arról, hogy remek formába hozd a combjaidat a kánikulára. Kattints ide a Life.hu cikkéért!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.