Remek ötlet vagy botrány? Melltartót reklámoz egy férfimodell

fehérnemű modell melltartó férfi andej Pejic
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Vajon azért szerepel az egyik új melltartókampányban egy férfi, mert a cég ezzel akarja bizonyítani, hogy bárkinek lehet formás a melle? Netán a marketingesek már nem tudnak mit kitalálni, és egy efféle "botrányos" kampánnyal akarják felhívni a cégre a figyelmet?

Tipp! X-Faktor: A finálé! Kattints a galériáért!



Andrej Pejic androgün modellről már többször cikkeztünk


HEMA
HEMA


A kampány népszerűsége valószínűleg épp abban rejlik, hogy a kismellű hölgyek a képeket nézve megbizonyosodhatnak arról, hogy ha egy férfinek lehet, akkor nekik sem lesz gond szép, formás kebleket "varázsolni" magukra. A holland Hema márka végül is jól tette, hogy egy csinos, formás modell helyett egy férfival népszerűsíti a termékeit, hiszen ilyen még tényleg nem volt. A modell egyébként nem meztelenkedik a kampányban - az összes képen ruhát visel, így azért nem egészen biztos, hogy minden forma a melltartó műve...

Tipp! Képek a szuperszexi színésznőről! Kattints a galériáért!


Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.