Tipp! Ezekben a ruhákban látnak minket szívesen a pasik! Kattints a galériáért! |
David Beckham
David Beckhamnek nemcsak a jobb lába kapott nagy figyelmet az évek során, hanem bizony más tagja is. Minden idők egyik leghíresebb focistája nemcsak az önmagára odafigyelő, szépítkezni és öltözködni szerető férfiak prototípusává (ha úgy tetszik a metroszexuálisok atyaúristenévé) nőtte ki magát az elmúlt években, de olyan márkanévvé is, amivel bármit el lehet adni. Legalábbis 2007-ben még így volt, amikor először lett az Emporio Armani Underwear kampányarca. A fotók láttán többen megkérdőjelezték, hogy a futballsztár teniszlabdányi domborulatai (és itt nem a hasán lévő kockákra gondolunk) valódiak. A szexi fotóknál talán csak a 2009-es, második sorozat az ismertebb, amikor feleségével, Victoriával nemcsak külön-külön, hanem együtt is kamera elé álltak. David Beckham idén bevállalt még egy fehérnemű-kampányt, ezúttal a lényegesen több ember számára elérhető H&M színeiben. David testén ugyan több a tetoválás, de a kockahas nem olyan látványos, ahogy a domborulat is inkább elfektetett banánhoz, mint teniszlabdához hasonlít.
H&M kampány: http://www.youtube.com/watch?v=eQb_-OY7Z0E
Christiano Ronaldo
David Beckham nem lehetett örökké az Armani fehérneműk arca, ezért 2010-ben új sztárt kerestek a kampányhoz. A jól bevált focista vonalon maradva az akkori leg-leg játékosra, Christiano Ronaldóra esett a választásuk. Az akkor 24 éves portugál futballista kissé unalmas fotói kemény kritikát kaptak. Sokak szerint kevés férfi tud azonosulni egy huszonéves, önimádó nyikhajjal, akiről süt, hogy mennyire szereti mutogatni magát. Arról nem is beszélve, hogy a kampányvideóban is inkább üresfejű Adonisznak tűnik, akinek elgurult a labdája valahova.
Armani kampány: http://www.youtube.com/watch?v=5AULjFKspUE
Antonio Di Natale és társai
Kidolgozott testű focistákból soha nem lehet elég - gondolhatták a Dolce &Gabbana kampányfelelősei, akik nem egy, hanem egyből öt focistát szerződtettek a 2010-es tavaszi-nyári fotózáshoz. Igaz, Antonio Di Natale, Vincenzo Iaquinta, Claudio Marchisio, Federico Marchetti és Domenico Criscito széles körben (értsd a nők körében) kevésbé ismertek, de ez semmit nem von le az eredményből.
Jesus Luz
2009-ben Madonna akkor épp porondon lévő "játékmackója", a tökéletes testű Jesus Luz is kamera elé állt. A brazil származású modell az Intimissimi kérésére vetkőzött alsónadrágra. Véleményünk szerint a képek inkább a metroszexuális és meleg pasik fantáziáját mozgathatták meg.
Kellan Lutz
A Twilight-sagában Emmett Cullent alakító 26 éves színész és modellt 2010-ben keresték meg azzal, hogy további három pazarul kigyúrt férfival szerepeljenek a Calvin Klein X névre hallgató fehérnemű-kampányában. A huncut félmosoly és a cuki homlokráncolás láttán valószínűleg azoknak a csajoknak is nedves lesz a bugyija, akik annyira nincsenek oda az Alkonyat-filmekért.
Kampányvideó: http://www.youtube.com/watch?v=DiAIWRc6m8U
Fernando Verdasco
A márka nemcsak a filmrajongó tiniket, hanem a teniszőrült férfiakat is szerette volna megnyerni, ezért esett a választás Fernando Verdascóra. Nem véletlenül: a spanyol játékos tökéletesen néz ki még a béna színű, világoskék és piros alsóneműben is.
Rafael Nadal
Mivel Christiano Ronaldo nem vált be, 2011-ben Rafael Nadalra esett a márka választása, aki lényegesen szimpatikusabb személyiség és nem is olyan tökéletes, hogy utálni kelljen miatta. Arról nem is beszélve, hogy mi, csajok is olvadunk, ha ránézünk.
Armani kampány: http://www.youtube.com/watch?v=RbfFeXPkvsQ
Janko Tipsarevic
És ha már teniszezők, ne hagyjuk ki a sorból a horvát Janko Tipsarevic fotóit sem. A játékos 2011-ben adta be a derekát, hogy az Extreme Intimo fehérneműmárka alsóneműiben pózoljon a kamera előtt. A férfias arcszőrzet és az izmokon csillogó bőr ellensúlyozzák a stylistok hanyag hozzáállását, akik valamiért nem domborították ki eléggé a lényeget. A végeredmény a hiányzó teniszlabda nélkül is elég pazar. "A szépség váltja meg a világot" - olvasható a Dosztojevszkij-idézet japánul (!) a teniszjátékos bal karján. A képek láttán csak bólogatni tudunk.
Légy egy igazán csajos közösség tagja! Csatlakozz a Life.hu-hoz az iWiWen és a Facebookon is! |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.