Pippa buliszervezési tanácsait tartalmazó könyve ugyan nem okozott osztatlan sikert, ez azonban nem mondható el a legújabb Pippa-táska kollekcióról. A kiegészítőkre való kereslet a korábbiakhoz képest ötvenszeresére nőtt, árát pedig 75 000 forint körülire teszik.
Bár Pippa nem hivatalos reklámarca a Mondalunak, a szóbeli megállapodás mindkét fél számára előnyös. Vilmos herceg sógornője ingyen kapja kedvenc táskáit és csak annyi a dolga, hogy minél több eseményen megjelenjen és minél több fotó készüljön róla. A kampány olyan jól sikerült, hogy a délkelet-indiai gyár kibővítésére is szükség volt. Jelenleg már száz fő dolgozik a Pippa-táskák gyártásán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.