fashion week címlap Photoshop Christina Aguilera Demi Moore Beyoncé kínos pillanat botrány
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Nem titok, hogy a sztárok címlapfotói fényévekre vannak azoktól a nyers felvételektől, melyeket a stúdiókban készítenek róluk. A kisebb finomítások persze bocsánatos bűnnek számítanak, a drasztikus alakítások viszont már kevésbé. A Life.hu Divatbotrányok sorozatában az elmúlt évek legkínosabb címlapfotóit mutatjuk be.

Kövesd a Life.hu-t a Facebookon is! A sztárok átalakulását és stílustippjeit pedig kövesd a StílusZsaru oldalon!


Simára vasalták Cindy Crawford arcát

Azzal mindenki tisztában van, hogy a magazinokban megjelenő fotók nem kevés utómunka végeredményei. Olykor a Photoshop nagymestereinek is meglódul a keze, nem is beszélve a fantáziájukról. Így az első ránézésre makulátlan fotó is inkább nevetségesnek tűnhet, mintsem irigylésre méltónak. A hírességeket azonban még ez sem zavarja, hiszen egy tökéletes címlapfotó a sztárság elengedhetetlen feltétele.

Forrás: www.vogue.co.uk
Forrás: www.vogue.co.uk

A legnevesebb divatmagazin angol számának címlapja minden bizonnyal a Vogue és egyben Victoria Beckham modellkarrierjének is a mélypontja. A világ egyik legszínvonalasabb lapja mindig kényes volt arra, hogy csak a legszebb és legdivatosabb hölgyek kerülhessenek a címoldalára. A Vogue-nál nem egy világsztár pályája indult, gondoljunk csak Imanra vagy a szőke, kék szemű bombázóra, Claudia Schifferre. A britek Victoriából azonban többet nem kérnek, köszönhetően a harmatgyenge címlapnak. Semmitmondó arckifejezés, bárgyú tekintet, mértéket nem ismerő retusálás. A végeredményt a szakma és az olvasók is középszerűnek nevezték. Csontsovány és elszabott testével a legkevésbé sem címlapra való, hangoztatták. Persze a közönség fanyalgása továbbra sem vette el Beckhamné kedvét attól, hogy szupermodellt játsszon.


Hová tűnt a modell térde?


A túlbuzgó képszerkesztők Beyoncét sem kímélték. Az énekesnő híres a nőiesen telt idomairól, ez azonban cseppet sem érdekelte a Harper's Bazaart. Beyoncéról egyszerűen lecsípték a felesleget, és combjait piszkafa vastagságúra retusálták.

Forrás: www.harpersbazaar.com
Forrás: www.harpersbazaar.com

A Photoshop őrületnek Demi Moore W magazinos címlapfotója is áldozatul esett. Teste aránytalanul vékony lett, de a legnagyobb szarvashiba az, hogy a színésznő bal lába egyáltalán nem kapcsolódik a csípőjéhez. Úgy tűnik, hogy egy furfangos ruha még a retusálás mágusait is képes zavarba ejteni.

Forrás: www.wmagazine.com
Forrás: www.wmagazine.com

Meglehetősen rosszul járt Kristen Stewart is, hiszen a buzgó képszerkesztők a fél bal karját leradírozták. Sovány vigasz azért, hogy a Glamour legalább képes volt mosolyt csalni a mindig komor színésznő arcára, ha csak a fotózás idejére is. Az bizonyos, a címlap láttán Stewart kisasszonynak arcára fagyhatott a vigyor.

Forrás: www.glamour.com
Forrás: www.glamour.com

Agyonretusálták Nicole Kidman arcát!


Bár Christina Aguilera képe kilóg a sorból, ez nem változtat azon a tényen, hogy a W magazin címlapjának a valósághoz nem sok köze volt. Az énekesnő meztelen testét selyemkendő és pár szál rózsa takarta. A meglepetés nem is ez, hanem az, hogy a címlapfotóról jó pár év és jó néhány kiló is lemaradt. Nyilván nem véletlenül. Míg egyesek szerint kifejezetten jól áll a sztárnak, hogy nem annyira gebe, a W magazin a voksát egyértelműen a sovány Christina mellett tette le.

Forrás: www.wmagazine.com
Forrás: www.wmagazine.com

A sort egy igazi csemegével zárjuk: Tom Cruise életének legkínosabb címlapfotójával. A színész egyszerűen nevetségesen nézett ki a W magazin címlapján. Bamba arckifejezés, műtetkók, festett szemek, körömlakk. A helyzeten még az őt körberajongó modellek sem segíthettek, sőt. Kétségtelen, a pálmát ez a címlap viszi! Ha kíváncsi vagy a magazinban megjelent képekre, kattints ide!

Forrás: www.wmagazine.com
Forrás: www.wmagazine.com

A magazin képeiért kattints ide!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.