Az Instagram-sztár Baddie Winkle a Los Angeles-i Dimepiece márka arca lett. A vagány nagyi fürdőruhákat, laza streetwear holmikat visel a fotókon, amelyeket Nikko La Mere készített.
Baddie az Instagram-oldalán is megosztotta a divatmárkának készített fotóit. Több tízezren lájkolták a képeket, a kommentek persze elég változatosak.
Sokak szerint túlzás ennyi idősen így fotózkodni, de azoknak is nagy tábora van, aik egyetértenek Baddie Winkle üzenetével: „Még egyszer bizonyítani akartam, hogy soha nem lehetünk túl öregek ahhoz, hogy mi legyünk a legnagyobb fenegyerekek a szobában."
Egyébként nem Baddie Winkle az egyetlen, aki idős korában vált igazi stílusikonná. Iris Apfel neve talán már sokaknak ismerős, hiszen megdöbbentő öltözködési stílusával állandóan felhívja magára a figyelmet. A híres énekest, Joni Mitchellt pedig 71 évesen kérte fel az Yves Saint Laurent az egyik kampánya arcának.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.