Manna
A Manna története 2004-ben kezdődött. Varga-Darabos Andrea és Varga Emil nagyobbik fia néhány nappal az után, hogy hazamentek a kórházból, tele lett kiütésekkel. A vörös, viszkető foltoktól szenvedő baba folyamatosan sírt. Kiderült: a szülőknek nincs más választásuk, mint hogy a
gyerekük érdekében megszabaduljanak minden vegyszereket tartalmazó tisztító- és tisztálkodószertől, kozmetikumtól és illatszertől,
azoktól, amiket korábban gyanútlanul használtak. A sok kutatómunka, tanulás és ismeretszerzés oda vezetett, hogy idővel maguk készítették a natúr és vegyszermentes termékeket. A Manna végül 2010-ben vált igazi vállalkozássá.
A mai napig kézzel csomagolt termékek egy része megkapta a Cosmos Natural natúrkozmetikai minősítés.
Ez azt jelenti, hogy ezek a termékek mentesek a parabénektől, génmódosított összetevőktől és a kőolajszármazékoktól. A Cosmos Organic biokozmetikai minősítést pedig azért kapták, mert termékeik előállításához kizárólag organikus gazdaságból származó alapanyagokat használnak fel.
Yamuna
A márka sikertörténete 2002-ben egy kis somogyi faluban, Somogyvámoson indult útjára. A természet szeretete és vállalkozási kedve sarkallta arra Kajtár Zsolt alapítót, hogy régi receptek után kutatva természetes alapanyagokból szappanokat készítsen. A termékportfólió a kezdeti 5-féle szappan után napjainkra több mint 300 termékre bővült.
A termékek fejlesztésénél a modern, bőrbarát hatóanyagok és a gyógynövények kombinációjára helyezik a legnagyobb hangsúlyt.
A világon minden ötödik ember küzd bőrproblémákkal, a Yamuna pedig mindenkinek hatékony segítséget akar rájuk nyújtani.
Külön figyelmet fordítanak az érzékeny bőrű vásárlókra is,
akik korábban csak gyógyszertárakban tudtak bőrápolási terméket vásárolni. Az arcápoló termékek mellett masszázskrémeket, testkezelő géleket, arc- és testmaszkokat, valamint koncentrált tartalmú ampullákat is beszerezhetsz náluk.
Erborian
A márka neve a „Herbs of the Orient”-ből (A kelet növényei) származik. Az Erborian 2007-ben indult útjára, amikor a koreai kutató, Hojung Lee és a Franciaországban élő kozmetikai szakértő, Katalin Berényi találkoztak.
Az Erborian ezáltal a szépségápolás egyik bölcsőjének, Franciaországnak a hatékonyságát ötvözi a koreai tradíciókkal.
A koreai nők a szépség nagymesterei: szertartásszerűen végzik az országban őshonos gyógynövényekre épülő szépségápolást. Az Erborian egyik legfontosabb alapanyaga a vörös ginszeng, amit a legtöbb termék tartalmaz. Mivel nagy B-vitamin- és ásványianyag-tartalommal rendelkezik, így valóságos fiatalítókúra a bőrnek. A koreai gyógyászatban kiemelkedő szerepet játszó gyökér mintegy 200 hatóanyagot, tónusfokozókat és energetizálókat tartalmaz.
A vörös ginszeng a koreai nők egyik évezredek óta őrzött szépségtitka:
serkenti a mikrocirkulációt, aktivizálja a sejtek természetes kollagéntermelését, természetes módon fejti ki öregedésgátló és fiatalító hatását. A vörös ginszenget a márka egyik slágerterméke, a BB krém is tartalmazza. Az Erborian jelmondata: Minden a tégelybe kerül, ami a növényben volt.
Kiehl’s
160 évvel ezelőtt a Kiehl’st tradicionális patikaként alapították a New York-i East Village-ben. Az akkoriban megszokott gyógyhatású készítmények mellett receptre kapható teákat, mézeket és egyéb, gyógynövényekből készült termékeket kínáltak.
Már ekkor elköteleződtek a legkifinomultabb összetevők és a legmagasabb színvonalú szolgáltatás mellett,
erről pedig akkor sem mondtak le, amikor a három generáción átívelő hagyományokra épülő családi vállalkozásból kilépve csatlakoztak a világ egyik legnagyobb kozmetikai csoportjához. A gyógynövényekben gazdag, természetes, növényi összetevőket magas koncentrációban tartalmazó bőrápolási termékeket kínáló márka a „Próbálja ki vásárlás előtt” koncepciót vallja, amelynek eredete 92 évvel ezelőttig nyúlik vissza, és a második generációs alapító, Aaron Morse nevéhez köthető.
A boltba betérve bőrápolási tanácsadást is kérhetsz,
hogy a számodra legideálisabb készítményeket választhasd. Az újrahasznosítható csomagolás pedig csak hab a tortán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.