Manolo Blahnik
A Szex és New York és különösen Carrie Bradshow karaktere rengeteg inspirációt adott a divatőrülteknek. A cipőmániás Carrie-től azt is megtanulhattuk, hogy a divat egy nagy játszótér, ahol nem mindig kell túl komolyan venni magunkat. De azt is tőle tudjuk, hogy egy pántos ruha mindig jó választás. Ami viszont még ennél is jobb, ráadásul a legegyszerűbb outfitet is feldobja: az bizony a Manolo. A cipőmárka egyébként a 70-es évek óta létezik, de a sorozattal vált világhírűvé.
A hobó
Mary-Kate és Ashley Olsen gyerekszínészekből lettek divattervezők. Lehet, hogy itthon nem hallunk túl sokat a munkáikról, de tavaly elnyerték a CFDA (Council of Fashion Designers of America) legjobb tervezőjének járó díjat, ahol olyan neves tervezőket utasítottak maguk mögé, mint Michael Kors és Tom Ford. A The Row nevű márkájukkal egyébként azt a vonalat képviselik, amit ők maguk hoztak be (vagy inkább vissza) a köztudatba: ez pedig a hobó stílus.
A Rachel
Máig az egyik legnagyobb hatású sorozat a 10 évadot megélt Jóbarátok. Az imádni való karakterek közül kiemelkedett Rachel, akit különösen szerettek az emberek: annyira, hogy a 90-es években mindenki az ő frizuráját akarta. Jennifer Aniston később elárulta, hogy utálta azt a hajat, és szerinte egyáltalán nem is állt jól neki. Ennek ellenére akkora hullámot indított be, hogy a fodrásznál mindenki Rachel-hajat kért.
Leopárdkabát
Kate Moss leporolt egy régiesnek tartott ruhadarabot, és új életet vitt bele. A leopárdmintás kabátról van szó, amit a szupermodell hozott vissza a divatba. Kíváncsiak lennénk rá, hány ilyen darabja van, ugyanis már rengetegféle fazonú leopárdkabátot láttunk rajta.
A piros haj
Ma már megszokottá váltak a neon színű hajak, gondoljunk csak Katy Perry hajszíneire. De egyértelmű, hogy ezt az utat Rihanna kövezte ki ikonikus, tűzpiros hajával, ami ráadásul szuperjól áll neki. Nem véletlen, hogy sokan irigylik is tőle, így az internet tele van a kérdésekkel: „hogyan legyen olyan piros a hajam, mint Rihannáé?"
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.