Kozmopolitáknak
A Foursquare-re most már nem csak heccből érdemes regisztrálni. Sokkal többet nyújt, mint a különböző helyekre történő becsekkolásos pontgyűjtés. A "nyomkövető" alkalmazás egyszerre közösségi oldal és turistakalauz - akár a saját városodban is -, de tudomást szerezhetsz olyan akciókról is, amelyek csak és kizárólag a Foursquare-használóknak szólnak. Az Explore funkció kidobja, hogy milyen üzletek (kocsmák, étkezdék stb.) vannak az általunk megadott távolságon belül. A címszavas keresővel pedig konkrét márkára (pl. Zara, H&M) is rákereshetünk. Sajnos, a kedvenc, plázán kívüli, magyar divatüzleteink közül még csak egy (a Látomás) elérhető, de reméljük, ez hamarosan változik! (Az alkalmazás androidos készülékre és iPhone-ra is letölthető.)
Információvadászoknak
Aki komolyan veszi a divatot, az nem akar lemaradni egyetlen, másnak jelentéktelennek tűnő hírről sem. Léteznek olyan hírgyűjtők - például a Pulse -, amelyik nemcsak szépen egymás alá rendezi a különböző hírforrásokat, hanem mozaikos rendszerének köszönhetően az egy hírforráson belüli, legutóbbi infókat is azonnal befogadhatóvá teszi. Nagy kedvencünk még a hasonló felépítésű, bár nem ilyen letisztult Fashion News, Trends'n Deals, ahol viszont a kedvenc oldalakon kívül a kedvenc színésznődre, modelledre is rákereshetsz, hogy meglesd, mi történt vele divatfronton az elmúlt időben.
Inspirálódóknak
Hányan vagyunk, akik nem találják minden reggel az időjáráshoz, a színeikhez, az aznapi lelkiállapotukhoz illő göncöt, vagy éppen nem tudják, mit vegyenek magukra a tegnap vásárolt hipertrendi cipőjükhöz. A megoldás az iPhone-ra letölthető Chicfeed, amely a legnagyobb street style blogok és képfeltöltők - a The Sartorialist, a Lookbook vagy a Face Hunter - fotóiból szemezget random módon. Aki innen nem nyer megvilágosodást, az sehonnan.
Androidosoknak vicces alternatíva lehet a Weather Vogue alkalmazás. Az időjárásnak megfelelően dob ki szetteket. Szóval ha épp nem jut eszedbe, hogy hideg időben sapka és sál kell, akkor majd a telefonod megmondja.
Unatkozóknak
Ebben a két alkalmazásban nem fognak csalódni azok, akik a Barbie-jaikkal vagy a babáikkal csak átöltözősdit vagy ruhavarrósdit játszottak. De azok sem, akiknek a Sims csak addig volt érdekes, amíg kitalálták a szereplőket. A Fashion Sketchbook-on az iPhone-osok öltöztethetnek kecses nőalakokat, míg az androidosok az Androidify-val alakíthatják kecses dívává vagy szakállas hobóvá. Még ennél is viccesebb, ha androidizálod az ismerőseidet, azaz úgy dizájnolod a kis zöld lényt, hogy hasonlítson hozzájuk, és ezt állítod be a telefonkönyvedben profilképnek. Ez a legjobb divatos elfoglaltság, ha unatkozol a buszon ülve, vagy szeretnéd elterelni a figyelmed, mondjuk az orvosi váróban.
Márkahűeknek
Ma már minden valamirevaló márkának van okostelefonos applikációja. A legnagyobbak azonban csak az iPhone-os hölgyekre gondoltak. Az átlagos menükínálaton túl, mint a divatbemutatók és trendek követése, a boltkereső, az online vásárlás és a backstage-videók is elérhetők, a Gucci applikációjának Beats menüpontjával pedig trendi DJ-vé avanzsálva saját mixeket készíthetsz megadott hangmintákkal. A fast fashion márkák, mint a Mango, a Zara vagy a H&M androidos márkaapplikációval is rendelkeznek, amelyek az igazi rajongók számára elengedhetetlenek, hogy bármilyen városban is vannak, azonnal tudják, merre találják a kedvenc boltjukat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.