Egy reklám kedvéért hizlaltak fel egy kislányt

duci hízás Ez Zsír! reklám
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A napokban egy pufi kislány képével ellátott hirdetés okozott botrányt a tengerentúlon. Kiderült ugyanis, hogy a fotón szereplő gyerek a valóságban sokkal vékonyabb és egészségesebb.

A képen egy túlsúlyos kislány látható, amint épp cukros levet szürcsöl. A hirdetés egy társadalmi kampány részeként jelent meg azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori elhízás problémájára. A megjelent reklámfotók azonban sokaknál kiverték a biztosítékot, és többen nemtetszésüket fejezték ki. "Vettek egy teljesen egészséges kislányt és Photoshop segítségével egy kórosan elhízott gyereket csináltak belőle. Nem csoda, ha az emberek felháborodtak ezen" - mondta Emma Brazilian, az Adweek riportere.

Marilyn Wann író és aktivista is értetlenül áll az eset előtt: "Hátborzongató, ahogy ezt a gyereket számítógéppel 'felhizlalták'. Ha a közegészségügy ilyen hazugságokat használ az üzeneteiben, akkor az embereknek miért kellene megbízni bennük?"

A reklámot készítő ügynökség szóvivője elmondta, a céljuk az volt, hogy az emberek beszéljenek az egészséges táplálkozásról. "A kampány azt a célt szolgálta, hogy tanítsa a szülőket, és felhívja a figyelmüket arra, milyen veszélyes lehet a gyermekkori elhízás, és hogy változtassanak a rossz szokásokon." Annak ellenére, hogy a hirdetés nagy vitákat generált, úgy tűnik, mégis elérte a célját, hiszen most mindenki erről beszél Amerikában.

http://www.youtube.com/embed/LfDtIZY7ufQ

Forrás: [origo]
Forrás: [origo]
Kövesd az Ez zsír!-t a Facebookon is!


Sikertörténetek, szakértői segítségnyújtás, egészséges életmód, fogyokúra és átalakulás. Egy nagyszerű program, ami segít neked, hogy elérd a céljaidat!


IRÁNY A FACEBOOK ÉS AZ EZ ZSÍR! OLDAL!



Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.