A képen egy túlsúlyos kislány látható, amint épp cukros levet szürcsöl. A hirdetés egy társadalmi kampány részeként jelent meg azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori elhízás problémájára. A megjelent reklámfotók azonban sokaknál kiverték a biztosítékot, és többen nemtetszésüket fejezték ki. "Vettek egy teljesen egészséges kislányt és Photoshop segítségével egy kórosan elhízott gyereket csináltak belőle. Nem csoda, ha az emberek felháborodtak ezen" - mondta Emma Brazilian, az Adweek riportere.
Marilyn Wann író és aktivista is értetlenül áll az eset előtt: "Hátborzongató, ahogy ezt a gyereket számítógéppel 'felhizlalták'. Ha a közegészségügy ilyen hazugságokat használ az üzeneteiben, akkor az embereknek miért kellene megbízni bennük?"
A reklámot készítő ügynökség szóvivője elmondta, a céljuk az volt, hogy az emberek beszéljenek az egészséges táplálkozásról. "A kampány azt a célt szolgálta, hogy tanítsa a szülőket, és felhívja a figyelmüket arra, milyen veszélyes lehet a gyermekkori elhízás, és hogy változtassanak a rossz szokásokon." Annak ellenére, hogy a hirdetés nagy vitákat generált, úgy tűnik, mégis elérte a célját, hiszen most mindenki erről beszél Amerikában.
Kövesd az Ez zsír!-t a Facebookon is! Sikertörténetek, szakértői segítségnyújtás, egészséges életmód, fogyokúra és átalakulás. Egy nagyszerű program, ami segít neked, hogy elérd a céljaidat! IRÁNY A FACEBOOK ÉS AZ EZ ZSÍR! OLDAL! |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.