Liptai Claudia, Tatár Csilla és Ábel Anita lett az egyik legnépszerűbb, itthon is kapható fehérneműmárka reklámarca. A legújabb kollekció bemutatóján mindhárman elárulták, ők milyen probémákkal küzdenek melltartóvásárláskor. ,,Amióta az eszemet tudom, nagyon nehezen tudok magamnak melltartót venni, mert valahogy mindenem más, mint a többi nőnek. Persze sejtem, hogy mindenki ezt érzi, és nagyon kevesen olyan szerencsések, hogy megvan a méretük, és arra mindenhol találnak melltartót. Ráadásul sokszor olyan érzésem van, mintha kispórolnák a melltartókból az anyagot, így hátul nem nyújt túl szép látványt..." - mesélte Claudia.
Tatár Csillának már jóval könnyebb dolga van, ha fehérneműt vásárol: a Mokka műsorvezetője szerencsés alkat, van egy fix mérete, így szinte mindig hamar megtalálja a tökéletes melltartót. ,,Nekem csakis azért okoz gondot a fehérneművásárlás, mert szélesebb a hátam a kelleténél. Egyébként imádom a gyönyörű darabokat, és szeretem, ha az alsó és a felső megegyezik."
De miért pont Claudia, Csilla és Anita lett a márka hazai arca? Erről kérdeztük a fehérneműcég marketing menedzserét, Galamb Esztert. ,,Mivel a Triumph célcsoportja nagyon széles, három különböző karaktert szerettünk volna, akivel mind a fiatalabb, mind az idősebb célcsoport azonosulni tud. Másrészt mindenképpen olyan arcok kellettek, akik aktívan hordják a márka fehérneműit, nem csak a kampány idejére állnak be arcnak. Claudiát azért, mert ő egy igazán dögös, nőies nő, aki még 40 felett is csodálatosan néz ki. Na meg ma Magyarországon ő az egyik legkedveltebb női sztár és személyiségében nagyon illett a kampányba. Csillát amiatt szerettük volna, hogy az őt követő fiatalabb korosztály is lássa, hozzájuk is szólunk. Anitát pedig azért, mert az a tapasztalat, hogy őt mindenki szereti, ismeri. Ráadásul D kosaras melltartó hord, ami szintén fontos szempont volt a hitelesség szempontjából."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.