Liptai Claudia melltartóreklámja után Ábel Anita is vállalkozott rá, hogy egyik fehérneműmárkához adja az arcát, illetve a testét. A színésznő most megmutatta, milyen egy szexi negyvenes.
„Nagyon fontos számomra a kényelem és elsősorban az egyszerű, letisztult darabokat szeretem. Mivel D kosaras melltartót hordok, nagyon fontos a megfelelő fazon és a tartás. A fotózásra nagyon készültem, hiszen ez volt az első alkalom, hogy ennyit megmutattam magamból. Kicsit izgultam, de szerencsére a kellemes hangulat, a profi csapat és a gyönyörű fehérneműk gyorsan feledtették velem az izgalmamat. A nap végére rájöttem, milyen remek érzés kívánatos negyvenesnek lenni" – mesélte Anita.
,,A cégünk nemzetközi szinten több ismert emberrel működik együtt 'Találd meg az Igazit!' elnevezésű kampányában. Anita a Triumph kollekciójából már megtalálta az igazit és vállalta, hogy egy érzéki fotózáson ezt be is mutatja" – árulta el Galamb Eszter, a márka marketingmenedzsere.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.