Ahogy nők millióinak, Marilyn Monroe-nak is nagy kedvence volt A Chanel No 5. Kiderült azonban, hogy volt még egy illat, amiért kifejezetten rajongott a színésznő, állítólag ezt viselte a Valaki forrón szereti forgatásán is. Ez pedig a Floris Rose Geranium, ami főleg virágos jegyeket tartalmaz: a rózsa, a geránium, a citronella és a szantálfa kombinációja ez az illat, ami parfümként már megszűnt, csak tusfürdőként kapható ez az illatkombináció.
Jacki Kennedy sok illatot kipróbált élete során, de kétségtelenül a legnagyobb kedvence Jean Patou Joy nevű parfümje volt. 1929-ben a világ legdrágább parfümjeként mutatták be a közönség számára. Merész lépés volt ez akkoriban, a gazdasági világválság idejében, de bejött a váratlan húzás: a Joy mindenidők egyik legsikeresebb illatává vált a maga erős virágos jegyeivel.
Nemcsak, hogy a kedvenc parfümje volt, hanem az a parfüm, amit direkt neki készítettek, és aznap kapta meg, amikor Monaco hercegnőjévé vált. III. Rainer monacói herceg ugyanis az esküvőjük napján lepte meg Grace Kellyt ezzel az illattal, amit a színésznő menyasszonyi csokra ihletett, így ez is alapvetően virágos jegyeket tartalmaz.
Napjainkban minden sztárnak kijön egy-egy illata, korábban ez azonban nem volt megszokott. Elizabeth Taylor ebben is úttörő volt, amikor elindította parfümbirodalmát. A White Diamonds nevű parfümje mai napig a legtöbbet eladott illat, amit híresség tervezett. Mielőtt saját márkáját kezdte volna viselni, Jean Desprez Bal A Versailles elnevezésű kicsit franciás, kicsit keleties, nagyon mély illatát viselte. Ezt használta a Kleopátra forgatása alatt is. Még egy érdekesség az illat kapcsán: a színésznő jó barátját, Micheal Jacksont is meglepte ezzel a parfümmel, aki utána élete végéig ezt használta.
Fiatalabb korában Diana is a bódítóan virágos illatok szerelmese volt. Nagy kedvence volt az esküvőn, a Szent Pál katedrálisban viselt Quelques Fleurs, amiben a tubarózsa, a rózsa és a jázmin uralkodott. Az élete utolsó éveiben azonban új illatra váltott: 1995-ben mutatta be a Hermés a 24 Faubourg nevű parfümöt, amit Maurice Roucel álmodott meg. A napsütéses illatban a narancsivirág, az őszibarack, a gardénia és a borostyán uralkodik.
Egy újabb remekmű a nagy múltú Creed család parfümgyárából. Sokak szerint ez a tökéletes rózsás illat. A parfümöt Eleanor Roosevelt, Franklin Roosevelt felesége rendelte meg a Creed családtól, miután az európai nászútjuk során beleszeretett a bódító parfümjeikbe. A First Lady kérése volt a bolgár rózsa, amit a szakértők a zöld teával egészítettek ki. A végeredmény igazi műalkotás lett, amibe több hollywoodi díva is beleszeretett.
Hubert de Givenchy kifejezetten Audrey Hepburn számára készítette el 1957-ben ezt az egyszerre friss és virágos illatot. A színésznő állítólag nem szerette volna, ha piacra kerül ez a parfüm, az 1960-as években mégis bemutatták és elérhetővé tették a széles közönség számára is. Nem sokkal később a bájos színésznő új illatra váltott, ami szintén virágos jegyekben bővelkedett, de ezt már tényleg csak neki készítették. Ez volt a Creed család újabb alkotása, a Spring Flower.
Nemcsak Jackie Kennedy esett szerelembe ezzel az illattal, hanem az Elfújta a szél csodás színésznője, Vivien Leigh is. Filmbéli partnere, Clark Gable állítólag minden nap megdicsérte kolléganője illatát, annyira elbűvölte ez a parfüm.
A legtöbb Oscar-díjjal kitüntetett színésznő (pontosan 4 Oscart nyert) kedvenc parfümje a Guerlain egyik nagy dobása, a Vol De Nuit volt. Nem sokszor fordul elő ilyen, de ez a parfüm egy könyv előtt tiszteleg, mégpedig Antoine de Saint-Exupéry Éjszakai repülés című regénye előtt. A parfüm egy fűszeres-fás, kissé misztikus illat, ami a repülésrajongó Katherine szívét is elrabolta.
Josephine afroamerikai származású francia énekesnő volt, aki a legmagasabb francia katonai érdemrendet is megkapta, a Croix de Guerre háborús keresztet. Jacques Guerlain kifejezetten a számára alkotta meg 1934-ben az akkoriban új trendként kialakuló ciprusi illatot, amiben a tölgymoha, a szárított dohánylevél, a bazsalikom és a tárkony is szerepet kapott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.