Május végén mutatta be a Nespresso és a Tipton Eyeworks azokat a szemüvegkereteket, amelyeket a Nespresso kapszulái inspiráltak és újrahasznosított alumíniumból készültek. A világhírű, részben hazai, Tipton Eyeworks-nek, mely újrahasznosított anyagokból, kézzel készített szemüvegeket gyárt és értékesít, vásárlója többek közt Sir Elton John, Bono, Robbie Williams, Lenny Kravitz, Fred Durst és Sir Richard Branson is.
A bemutatón hazánk legkedveltebb celebjei is rögtön beleszerettek a Dharkan, a Livanto, a Kazaar és a Roma kávékapszulák színeiben készült keretekbe.
A sztárok a szemüvegekkel nemcsak divatos és elegáns megjelenésüket teszik teljessé, de az újrahasznosított alumínium viselésével a márka környezetvédelemért tett erőfeszítéseit is képviselik. Az alumínium egyébként tökéletesen megvédi a kávét a levegőtől, napfénytől és nedvességtől, így biztosítja a frissességet és a kiváló ízélményt. További előnye pedig, hogy korlátlan alkalommal újrahasznosítható.
A limitált mennyiségben készített szemüvegkollekció kereskedelmi forgalomban nem kapható, de a Nespresso Boutique-okban még érdemes tájékozódni, hogyan tudod megnyerni a keretek egyikét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.