A világsztároktól kezdve a hétköznapi nőkig számos nő szeretné megdönteni a szőrös testtel kapcsolatos tabukat. Legutóbb például Bella Thorne vonult szőrös lábbal a vörös szőnyegen.
Most pedig a Nike állt be a sorba. Az Instagram-oldalán tett közzé egy olyan reklámfotót, amelyen a modellnek szőrös a hónalja. A kommentelőktől kaptak hideget-meleget. Van, aki szerint üdvözítő, hogy a világmárkának számító Nike is támogatja, hogy a nők maguk döntsenek a szőrzetükről, ám olyanok is akadnak, akik szerint ez undorító.
"A szőrzet természetes, mindenkinek van" – írja az egyik kommentelő.
"Nem, köszönöm" – írta egy másik hozzászóló, de olyan is akadt, aki csak hányó emotikonokkal fejezte ki véleményét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.