Több lap is beszámolt arról, hogy az egyik fapados légitársaság a honlapján szereplő díj többszörösét kéri el azoktól az utasoktól, akik elfelejtenek online becsekkolni. Hasonló dolog történt Liptai Caludiával is, amikor Londonba utaztak, ám egy rendszerhiba miatt nem tudtak online becsekkolni.
„Online becsekkoltak? – hangzott a kérdés, amire én sebtiben adtam is a választ: sajnos, nem engedett a rendszer. – Hát az baj, mert akkor ki kell fizetni a pultnál való csekkolást – mondta, fel sem nézve a papírjaiból. Megismételtem a válaszom, amire szóra sem méltatva felvette a telefont, és felhívott valakit. – Nincs rendszerhiba – mondta, amikor lerakta. – Vagy fizetnek vagy nem utaznak. – Mennyit kéne fizetni? – Hatvanezer – jött a lakonikus válasz. – Mennyi?????? – kérdeztem padlizsánlila fejjel” – közölte a részleteket a műsorvezető a közösség oldalán.
Mivel utazni szerettek volna, Claudia kifizette a kért összeget, férje, Ádám, pedig elintézte a reklamációt, és vissza is kapták a hatvanezer forintot. Kiderült, hogy egy adminisztrációs hiba miatt nem egyezett a légitársaság és a repjegy.hu oldala.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.