Palackposta 2020 - Nem kell kimenned! Borod a borászatból jön.

Forrás: AMC -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Folytatódik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum közös kampánya, a „Palackposta 2020" amelynek célja, hogy a közvetlenül a borászatoktól történő online borrendelést népszerűsítse a fogyasztók körében. A regisztráció már a külhoni magyar bortermelők számára is elérhető!
Forrás: AMC

A járványügyi veszélyhelyzet különösen nehéz helyzetbe hozta a gazdaság számos szereplője között a bortermelőket is, valamint a bort szerető és fogyasztó közönségnek is kihívást jelent a jó minőségű borokhoz való biztonságos hozzáférés. A 2020. április 8-án útjára indult kampány ebben segíti a fogyasztókat, ösztönözve őket, hogy közvetlenül a pincészetektől rendeljenek borokat, akik házhoz szállítják a megrendelt tételeket.

A kampány másik fő üzenete, hogy felhívja a figyelmet a bor egészségre gyakorolt pozitív hatásaira is, továbbá erősíteni kívánja a fogyasztókban a magyar borok vásárlása iránti szándékot, azért is, hogy a fogyasztók minél több magyar bortermelőt ismerjenek meg a Palackposta 2020 kezdeményezés által. „Nem csak a megelőzés szempontjából jó választás Palackpostán rendelni, egy pohár jó bor még a jóllétben és a védekezésben is segít.” - mondta Frittmann Péter borász a promóciós videóban.

A 2020. május 14-ig tartó kampány megnyitja kapuit a határon túli pincészetek számára is, célul tűzve ki, hogy ez legyen valamennyi Kárpát-medencei magyar pincészet Palackpostája.

Elmondható, hogy a kampány nagy sikernek örvend, hiszen már közel 450 pincészet elérhetősége található meg a weboldalon. A regisztráció lehetősége folyamatosan fennáll azon borászatok számára, akik csatlakozni szeretnének a kezdeményezéshez. A regisztrációhoz szükséges link a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum weboldalán érhető el.

A Palackposta 2020 weboldal nem rendelési felület, de számos borászat adatai, elérhetőségei találhatók meg egy helyen, amelyek segítségével a fogyasztók felvehetik a kapcsolatot a számukra kedves bortermelőkkel.

A médiaterv tartalmazza a nyomtatott sajtóban, valamint az online felületeken történő megjelenéseket is. Banner kampánnyal, PR cikkekkel, valamint közösségi média hirdetésekkel népszerűsítik a kampányt. Készült egy promóciós videó Kiss Ádám Norbert online rendezésében, olyan borászok szereplésével, mint Kovács Zita, Miklós Csaba, Frittmann Péter és Konyári Borbála. Instagramon számos véleményvezér támogatja a kampányt, többek között Odett, Borbély Alexandra, Verrasztó Evelyn, Verrasztó Dávid és Kende-Hoffer Kriszta. A kampány szlogene egyszerű, rövid és lényegre törő: „Nem kell kimenned! Borod a borászatból jön.”

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.