A járványügyi veszélyhelyzet különösen nehéz helyzetbe hozta a gazdaság számos szereplője között a bortermelőket is, valamint a bort szerető és fogyasztó közönségnek is kihívást jelent a jó minőségű borokhoz való biztonságos hozzáférés. A 2020. április 8-án útjára indult kampány ebben segíti a fogyasztókat, ösztönözve őket, hogy közvetlenül a pincészetektől rendeljenek borokat, akik házhoz szállítják a megrendelt tételeket.
A kampány másik fő üzenete, hogy felhívja a figyelmet a bor egészségre gyakorolt pozitív hatásaira is, továbbá erősíteni kívánja a fogyasztókban a magyar borok vásárlása iránti szándékot, azért is, hogy a fogyasztók minél több magyar bortermelőt ismerjenek meg a Palackposta 2020 kezdeményezés által. „Nem csak a megelőzés szempontjából jó választás Palackpostán rendelni, egy pohár jó bor még a jóllétben és a védekezésben is segít.” - mondta Frittmann Péter borász a promóciós videóban.
A 2020. május 14-ig tartó kampány megnyitja kapuit a határon túli pincészetek számára is, célul tűzve ki, hogy ez legyen valamennyi Kárpát-medencei magyar pincészet Palackpostája.
Elmondható, hogy a kampány nagy sikernek örvend, hiszen már közel 450 pincészet elérhetősége található meg a weboldalon. A regisztráció lehetősége folyamatosan fennáll azon borászatok számára, akik csatlakozni szeretnének a kezdeményezéshez. A regisztrációhoz szükséges link a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum weboldalán érhető el.
A Palackposta 2020 weboldal nem rendelési felület, de számos borászat adatai, elérhetőségei találhatók meg egy helyen, amelyek segítségével a fogyasztók felvehetik a kapcsolatot a számukra kedves bortermelőkkel.
A médiaterv tartalmazza a nyomtatott sajtóban, valamint az online felületeken történő megjelenéseket is. Banner kampánnyal, PR cikkekkel, valamint közösségi média hirdetésekkel népszerűsítik a kampányt. Készült egy promóciós videó Kiss Ádám Norbert online rendezésében, olyan borászok szereplésével, mint Kovács Zita, Miklós Csaba, Frittmann Péter és Konyári Borbála. Instagramon számos véleményvezér támogatja a kampányt, többek között Odett, Borbély Alexandra, Verrasztó Evelyn, Verrasztó Dávid és Kende-Hoffer Kriszta. A kampány szlogene egyszerű, rövid és lényegre törő: „Nem kell kimenned! Borod a borászatból jön.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.