Régi álma vált valóra Kárpáti Rebekának azzal, hogy piacra dobta saját maga által megálmodott ruhakollekcióját. Csakhogy sajnos nem mindenki fogadta kitörő örömmel, sőt azzal vádolták meg, hogy egy másik márka darabjait koppintotta le.
A háborút a Luna nevű influenszer robbantotta ki, akit anno a Love Islandből ismerthetünk illetve onnan, hogy Pumped Gabóval is járt.
Rebeka viszont azt állítja, azért lehet felfedezni némi hasonlóságot a ruhák között, mert anno az a márka maga kérte fel őt, hogy tervezzenek együtt egy kollekciót. Csakhogy nem tartott sokáig az együttműködés.
„Öntsünk tiszta vizet a pohárba. Nem szerettem volna ilyen drámát csinálni, nem vagyok balhés típus, de amikor megláttam a közösségi oldalon a kollekciót, úgy éreztem, el kell mondanom az igazat. Anno végigkísértem az együttműködést Rebeka és a márka között, beleláttam a folyamatokba. A közös munka kezdete előtt összeállították a kész ruhaterveket, megmutatták Rebekának, aki maga is hozzátett a ruhák kialakításához, viszont az, hogy száz százalékban az ő tervei alapján dolgoztak, nem igaz. Ez az állítás felháborító" – mondta Luna a Blikknek.
Ám Rebeka lelkiismerete a kirobbant botrány ellenére is tiszta. Ő továbbra is azt állítja saját fejéből pattantak ki a tervek.
„Általában távol áll tőlem, hogy felvegyem a kesztyűt hasonló helyzetekben, de a saját kollekciómnál más a helyzet. A márkám egy csapatmunka eredménye és nem csak nekem, de a teljes csapatom számára volt sértő és meglepő a vád.
Nem csak a konkrét ruhákat, de az egész márkát a nulláról álmodtam és valósítottam meg, egy elképesztően tehetséges társaság segítségével. Az, hogy van átfedés a másik márkával, természetes, hiszen pont az ő felkérésükre osztottam meg velük saját, több éve kialakult stílusjegyeimet tartalmazó ötleteimet és terveimet, ami alapján ők elkészítették a közös kapszulakollekciót a nevem alatt.
Sem emberileg, sem szakmailag nem volt előremutató az együttműködés számomra, amiért egy idő után abbahagytam a közös munkát, ennek egészen eddig hangot nem adva. Érdekes, hogy pályafutásom alatt csak azzal az egy márkával nem sikerült megtalálnunk a közös hangot, amelyikkel most is konfliktus van" – árulta el a sztár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.