Pierce Woodward 14 évesen kezdett el vállalkozni, bár akkor még csak megvásárolta és újraértékesítette a Supreme-t, egy csúcskategóriás ruhamárkát. Az otthoni vállalkozói kultúra hatalmas motivációs erőt jelent Pierce számára. Mivel családja huszonhatszor költözött, így nem kötődött egy városhoz sem, gyermekkora a családi kapcsolatokban gyökerezett. Mivel szülei is sokat kockáztattak vállalkozóként, így ő sem fél mást kipróbálni. Szüleinek csak egy szabálya volt: saját magának kell megcsinálnia a szerencséjét - írja a Forbes.
Pierce 16 évesen otthagyta a középiskolát és úgy volt, hogy Európába utazik, de a koronavírus-járvány keresztülhúzta a számításait. Floridában fedél nélkül találta magát csak néhány bőrönddel a nevére szólóan. Ebből a teljes káoszból született meg a Brand Pierre márka.
Kalapáccsal, csapvágókkal és 2x4-es gépekkel Pierce meghajlította első ezüst gyűrűjét, melyet antik kiskanálból készített.
A gyűrűkészítéssel egy barátja ismertette meg, aki azt hobbiként űzte. Pierce elkezdett videókat csinálni a TikTok-ra, melyek hamarosan átlagosan meghaladták a 40 ezer megtekintést. Ma már 1,5 millió követője van, a gyűrűit pár pillanat alatt elkapkodják a weboldalán és legrosszabb esetben is havi 30 millió forintot keres.
Nem ő az egyetlen amerikai tini, aki jól keres: a 14 éves Donald Dougher valószínűleg Amerika egyik legggazdagabb tinije, aki havi hatmilliót tesz zsebre csak a Youtube-csatornája által.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.