Évről évre rengetegen halnak meg ezeken a szakaszokon, ahol a veszély forrását a rendkívüli magasság, alacsony hőmérséklet, vagy éppen a természeti adottságok jelentik.
A világ egyik legveszélyesebb útjaként számon tartott hely az Észak-Yungas út Bolíviában, amelyet egyszerűen csak halálútként emlegetnek. A 61 kilométeres út La Paztól Coroicoig halad végig egy hegyi országúton, amely a sziklába vájva kavarog, 4650 méteres tengerszint feletti magasságról érkezik meg Coroiconál 1200 méterre. Az út amiatt igencsak veszélyes, mivel nincs rajta korlát, és nincs ami megvédené az utazókat, ha két, egymást előző teherautó mellett már nem jutna hely. Az út szélessége csupán három méter, miközben több, mint ezerméeteres magasságban kanyarog a hatalmas szakadékok fölött. A látási viszonyok sem a legjobbak, hiszen az alacsonyan szálló felhők okozta korlátozott látási viszonyok és a rengeteg vízátfolyás miatt is. Egy helyi szabály kimondja, hogy a lefelé ereszkedő sofőröknek sosincs elsőbbségük, és mindig az út szélén kell haladniuk. 1995-ben az Inter-American Development Bank a világ legveszélyesebb útjának kiáltotta ki.
A következő 8/10 félelemfaktorral ellátott út az indiai Zoji La-hágó, amely a Himalája második legmagasabban fekvő hágója és India Kasmir tartományában található. Veszélyessége abból fakad, hogy az utat felborult buszok és roncs autók szegélyezik korlát helyett. Ez az igen magasan lévő út az erős széllökések és nagy havazások következtében szinte egész télen járhatatlan, de még jó idő esetén is kihívást jelent az arra közlekedőknek. A Zoji La hágón tehenek, teherautók, buszok, autók, robogók, riksák, kerékpárok és gyalogosok közlekednek. Indiában évente több mint 100 ezren halnak meg az utakon, ezzel a második helyen áll a világ legveszélyesebb országait gyűjtő listán. Nagyon sok a keskeny és meredek lejtő, és ráadásul védőkorlát sincs a szakadék és a hágó között.
Európa egyik legveszélyesebb útja Görögországban található. Ez a Patiopoulo-Perdikaki út, amely azzal adja fel a leckét az autósoknak, hogy laza murvás burkolatú, de meredek lejtőkkel és emelkedőkkel rendelkezik, amelyeken alig tapad meg a kocsi kereke. Az út igencsak keskeny, és a szakadékoktól itt sem védenek meg korlátok, ráadásul további nehezítés, hogy nemcsak állatokat és gyalogosokat, hanem még az óriási kátyúkat is kerülgetni kell. A meredek szakadékok peremén kell haladni, persze korlát hiányában nehéz a tájékozódás, és amint leszáll az éjszaka, úgy többszörösére emelkedik az út áldozatainak száma.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.