Az Utazómajom egyik olvasója számolt be arról, hogy Mallorcán ragadt egy négyfős család. Zsuzsa és családja két hete utazott Mallorcára, ám a hazaút nem úgy sikerült, ahogy eltervezték: a légitársaság egyszerűen otthagyta őket, mindenféle segítség nélkül. Az anyuka hiába mondta el többször a reptéren, hogy külön ülőhelyet vásároltak a 6 hónapos gyermeküknek, nem tudták meggyőzni a földi kiszolgáló személyzetet arról, hogy a gépen a helyük.
Végül hiába próbáltak meg mindent, és mutatták be az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetést, repülő a spanyol szigeten hagyta a kétségbe esett családot.
"Aztán eltört nálam a mécses. Elsírtam magam, a két és fél éves kislányom megölelt és mondta, hogy anya semmi baj. Szegény, őt sajnáltam a legjobban, mert csak azt látta, hogy egyre idegesebbek vagyunk és nem mehetünk fel a gépre, de nem értette miért.
Miközben akadékoskodtak velünk, a gép felszállt, minket pedig otthagytak szó nélkül. Egyből próbáltuk hívni a Ryanair ügyfélszolgálatot, persze nem értük el.
Visszamentünk az óriási reptéren a Ryanair ügyfélszolgálathoz, ahol találkoztunk ugyanazzal a nővel aki nem engedett fel minket, és most sem segített másik gépre átfoglalni a jegyet, csak azt mondta, hogy vegyünk másikat"
- mesélte az anyuka, aki azt is felajánlotta, hogy vásárolnak külön csecsemő jegyet 25 euróért, mégsem történt semmi. A család végül egy másik légitársaság gépére foglalt jegyet, így jutottak el repülővel Bécsig, majd autóval Budapestre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.