Számos oka van a kriptovaluták egyre nagyobb népszerűségének, többek között az is sokat nyom a latban, hogy az USA-ban hírességek is beszálltak a bizniszbe, és maguk is hirdetik az alternatív fizetőeszközöket.
A reality-sztár 250 ezer dollárt kapott a promócióért, amelynek az ötszörösét kellett kifizetnie büntetés gyanánt, és vállalta, hogy 3 évig nem népszerűsít semmilyen kriptovalutát.
„A hírességek nem gondolják végig, hogy a kriptovalutákra az értékpapír-törvények vonatkozhatnak" - mondta el Ron Geffner, az Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet korábbi jogásza, aki szerint a Kardashian-ügy csak a jéghegy csúcsa.
A legnagyobb sztárok, köztük Matt Damon, Tom Brady és Larry David, akik az idei Super Bowl során kriptovaluta-tőzsdék hirdetéseiben jelentek meg, Mike Tyson és Reese Witherspoon pedig az NFT-t népszerűsítették. Ők is áldozatai lehetnek annak a stratégiának, mely kifejezetten a közszereplőkre irányul - írja a New York Post.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.