A Lidl Magyarország számos törekvést tesz annak érdekében, hogy segítse a vásárlókat. A vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat tudják biztosítani, így többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával januártól több száz termék árát mérsékelték, amit a jövőben is folytatni kívánnak.
Ennek köszönhető, hogy idáig csaknem 400 termék árát mérsékelte a vállalat. Az érintett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is megtalálható. Az intézkedésnek köszönhetően a tej- és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, különböző kenyerek és péktermékek, de a rizs, a baromfirudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek. Egyes árucikkek akár 29 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagosan mintegy 10 százalékkal kerülnek kevesebbe az érintett termékek, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak.
A vállalat törekvése jelentős segítséget jelenthet, hiszen az alapvető élelmiszerek könnyebb elérhetősége az emberek mindennapi életét is valamelyest tehermentesíti. Fontos hangsúlyozni, hogy az árcsökkenésnek köszönhetően nemcsak az áruházlánc vásárlói járnak jól, hanem a Lidl versenytársainak vásárlói is, hiszen, ha az áruházláncok összefognak, és közösen, fokozatosan csökkenteni kezdik az árakat, az hatással lehet az egész piacra, amiből a vásárlók tudnak a leginkább profitálni.
Éppen ezért a Lidl Magyarország döntése példaértékű, társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság szempontjából is.
A beszerzési árak csökkenése és az árcsökkentések mellett a diszkontlánc számos más intézkedést is bevezetett az árak csökkentése érdekében. Például folyamatosan figyeli a beszállítói piacot, hogy a legjobb ajánlatokat és árakat tudják elérni a termékeikhez. Emellett nagy hangsúlyt helyez az energiahatékonyságra, hogy az üzemeltetési költségek mérséklésével a vásárlók továbbra is a lehető legjobb áron jussanak hozzá a termékekhez. Továbbá januárban megszüntették az akciós szórólapok háztartásokban történő terjesztését, mely révén a vállalat egyrészt akár 3500 tonnával mérsékelheti papírfelhasználását ebben az évben, másrészt az így megspórolt összegből még több akciót tud meghirdetni, amelyeket az aktuális, kibővített online akciós szórólapon, vagy a Lidl, illetve a Lidl Plus alkalmazásokon keresztül lehet elérni.
Ezekkel az intézkedésekkel a Lidl Magyarország célja továbbra is az, hogy vásárlói számára minél jobb árakat és minőségi termékeket kínáljanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.