Évi több száz milliót keres a világ legnépszerűbb golden retrievere

kutya golden retriever milliomos közösségi média
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Tucker, a golden retriever nagyon népszerű a közösségi médiában, olyannyira, hogy a hirdetésekből évi több száz millió forintnyi dollár bevételre tesz szert, melyet természetesen gazdái vesznek fel, akik ekkora összeg mellett saját állásukat már fel is adták. 

A Printed Pet Memories cég kutatása szerint az 5 éves golden retriever, Tucker Budzyn a közösségi média kutyás világában az első helyen áll.

Tucker bevétele 2 éves kora óta eléri az évi hét számjegyű összegeket is, a szponzorált hirdetésekből.

„Egy YouTube-on fizetett bejegyzés 40 000 és 60 000 USD között hoz egy 30 perc videó" – mondta Courtney Budzyn, Tucker tulajdonosa. „Az Instagramon körülbelül 20 000 dollárt keresünk három-nyolc történettel."

A 31 éves Budzyn, aki korábban házakat takarított, és férje, Mike, aki építőmérnök, felmondtak állásaikban, hogy teljes munkaidőben irányítsák Tuckert és kölykét, Toddot.

Tuckert Instagram-oldala 2018 júniusában, 8 hetes korában indult útjára. A következő hónapban első videója vírusként terjedt. A népszerű goldennek közel 25 millió követője van a közösségi médiában – 11,1 millió a TikTokon, 5,1 millió a YouTube-on, 4,3 millió a Facebookon, 3,4 millió az Instagramon és 62 400 a Twitteren.

Budzyns olyan cégekkel kötött partnerséget, mint a BarkBox, egy havi előfizetéses szolgáltatás, és a King Kanine CBD kutyák számára, amelyekkel saját termékkollekciót készítenek - írja New York Post.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.