A magyar tulajdonban levő BioTechUSA Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő- és speciális élelmiszer gyártója és forgalmazója, küldetésük, hogy szakértelmük és termékeik segítségével világszerte milliókat motiváljanak egy tudatosabb és sportosabb életre. „The Feeling of Success” mottójukkal azokhoz az átlagemberekkel szólnak, akiknek fontos az egészséges és sportos életvitel. A sporthoz azonban nem csak az étrendkiegészítők és funkcionális élelmiszerek tartoznak hozzá, hanem a kényelmes ruházat is, ezért a cégcsoport 2021-ben, a vásárlóik visszajelzéseit is figyelembe véve létrehozta az Apparel sportruházati üzletágat.
Hogy miben más ez az elsősorban az edzőtermi edzés iránt elkötelezett vásárlók igényeire szabott sportruházati márka, mint a többi, kik hordják és milyen alkalomra ajánlott leginkább, azt megtudtuk a BioTechUSA június 27-i boltnyitóval egybekötött divatbemutató rendezvényén, melynek házigazdája Lékai-Kiss Ramóna színésznő-műsorvezető, a BioTechUSA márkanagykövete volt, a szetteket pedig a márka influenszerei és modellek segítségével mutatta be a vállalat. Ferentzy-Kiss Virág fitnesz világbajnok és BioTechUSA jótékony nagykövet, az edzőtermi edzés, Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető a hétköznapi viselet, Kovács-Nyári Diána, színésznő és a BioTechUSA jótékony nagykövete, a futás, Novák Zalán, sportoló, influenszer pedig a férfi kollekció alapdarabjait viselte.
A prémium anyagokkal dolgozó Apparel üzletág jelenleg 100-féle ruhatípusból és több mint 2000 termékből áll, fő filozófiája pedig az, hogy bármilyen is vagy, bármit is sportolsz és bármilyen is a stílusod, a BioTechUSA Apparelben megtalálod önmagad.
„Úgy tervezzük a ruháinkat, hogy kombinálhatóak legyenek egymással. Bármelyik darabot választod, biztosan találsz hozzá egy másik alsót, másik felsőt, az egyes darabok tökéletesen illeszkednek egymáshoz. Ami még hatalmas előnye, hogy nem csak sportoláshoz használható, tökéletesen alkalmas hétköznapi viseletnek is”
„Azt üzenjük a ruháinkkal, hogy bármilyen is legyél, bármilyen is legyen a stílusod, megtalálod a számodra tökéletes ruhát, amiben a legjobban tudsz hódolni a kedvenc sportodnak”
A rendhagyó divatbemutatón nemcsak a legújabb kollekciót csodálhattuk meg, hanem a márka nagykövetei abba is beavattak minket, hogy miért szeretik az Apparel ruházati termékeit. Gelencsér Timi, aki egy hétköznap is hordható szettben lépett a kifutóra, sportoláshoz, szabadidős tevékenységhez, de akár még strandra is hordja ezeket. Az ő kedvencei a színes darabok, mert ezektől mindig jó kedve lesz, ráadásul plusz motivációt is adnak az edzéshez. Bár nem is gondolnánk róla, Timi elmondása szerint ő a végletek embere: vagy sportosan, vagy elegánsan öltözik, az átmenetet nem nagyon ismeri. Ha rohangálós napja van, akkor szívesen választ sportos szettet, de akkor is fontos számára, hogy abban is csinos legyen.
„Én azért szeretem ezt a termékvonalat, mert azt vettem észre, hogy mindenki megtalálja magának azt a darabot, amelyik hozzásimul a testéhez és egyben tartja. Mi nők szeretünk csinosak lenni edzés közben is, fontos, hogy a ruha ne lógjon, ne ráncosodjon, simuljon ránk teljesen, de legyen kényelmes és nézzen ki jól. Ezeknek az elvárásoknak mind megfelel az Apparel”
Ferentzy-Kiss Virág egy lila sportos szettben vonult végig a kifutón, mely gyönyörűen kihangsúlyozta formás alakját. A fitnesz világbajnok fontosnak tartotta kiemelni, hogy mosáskor a ruhák színe nem fakul, nem megy össze, nagyon jól tisztítható, és ami nem egy utolsó szempont, hogy ha valaki masszív edzést végez és megizzad, akkor ez egy olyan anyag, amin nem fog látszódni. Virág egyébként nagy szerelmese az Apparelnek, kedvence a lila színű szett, edzőteremben és a játszótéren egyaránt szívesen viseli.
Kovács-Nyári Diána, aki a futás nagy szerelmese és akár heti 40-70 kilométert is fut egy héten, egy pink szettben lépett a kifutóra.
„A földszíneket sokkal jobban szeretem a hétköznapi viseletekben, viszont szerintem egy edzős ruha legyen vagány és kirívó, olyan, amiben nagyon jól érezheted magad, és amikor lemész a terembe, akkor azt érzed, hogy igen, most megfogom ezeket a súlyokat és fogok nyomni egy 60 perces kemény edzést. Szerintem ez a szett nagyon nőies, nagyon jól érzem benne magam, annak ellenére, hogy nem vagyok az a tipikusan rózsaszínes lány”
Az Apparel azonban nemcsak a nőknek készít csinos szetteket, hanem a férfiak igényeit is szeretné kielégíteni. Novák Zalán már hónapok óta teszteli a termékeket, így rutinosan mozgott bennük a színpadon. Számára az a legfontosabb, hogy a sportos ruhadarab funkcionális legyen, ami abban nyilvánul meg, hogy akár biciklizéshez, akár futáshoz fel lehessen venni, és 10 perc vagy két óra után is egyformán kényelmes legyen. Ezek a ruhadarabok pedig ilyenek.
A jó hangulatú divatbemutatón mi is megcsodálhattuk a kollekció legújabb termékeit, melyek eddig csak online volt elérhetőek, ezért is nagy dolog, hogy a BioTechUSA új üzletében most már megfoghatjuk és fel is próbálhatjuk őket. A sikeres megnyitó után sincs megállás: Kovács-Dávid Andrea azt is elárulta nekünk: nem titkolt céljuk, hogy növeljék azon üzletek számát, amelyben az étrendkiegészítők mellett megtalálhatóak a sportruházati termékek is, emellett pedig szeretnék bővíteni a kollekciókat is.
A BioTechUSA számára nagyon fontos, hogy termékeikkel hozzájáruljanak ahhoz, hogy az emberek jobban érezzék magukat a bőrükben, ezért fontos számukra, hogy márkanagyköveteik és influenszereik olyan emberek legyenek, akik életvitelükkel és szemléletükkel inspirálnak másokat. A nagyközönség többek között Dukai Regina, Gelencsér Tímea, Epres Panni, Kiss Jenő, Kiss Virág, Lékai-Kiss Ramóna, Kovács-Nyári Diána, Oczella Eszter, Oczella Krisztina, Szilágyi Szilvia és Tatár Csilla közösségi platformjain találkozhat az Apparel ruhadarabokkal; a nemzetközi influenszerek között pedig a kedvenc Apparel sportuhájába bújik sokak mellett Colleen Schneider, Ulisses és Diego Sechi is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.