Mik azok a saját márkás termékek?
Ezek olyan termékek, amelyek a Lidl-hálózat számára készülnek, és csak a Lidl üzletekben kerülnek forgalomba, kiváló minőségűek és pénztárcabarátok. A felmérések szerint a vásárlók körében a saját márkás termékek közül a legnépszerűbbnek a friss árucsoportok, úgy, mint a tej és tejtermékek, a felvágottak és a friss húsok bizonyulnak, de a fagyasztott termékek, valamint a különféle nassolnivalók is kedveltek.
Kiemelkedően magas hústartalom, finom és az ára is jó – Ez a Pikok Pure termékcsalád
A magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából a vállalat 2019-ben bevezette a Pikok Pure termékcsaládot, amellyel egyúttal a megváltozott és tudatos fogyasztói igényekre kínál megoldást. A választékot a vásárlói igények alapján folyamatosan fejlesztik, jelenleg 12 különböző - kizárólag természetes összetevőkből álló, az egészséges táplálkozást a fókuszba helyező - Pikok Pure termék érhető el az állandó kínálatban.
Miért válasszunk Pikok Pure terméket?
A pure – azaz tiszta – termékek valódi húsból készülnek, így magas a fehérjetartalmuk és létfontosságú vitaminokat is tartalmaznak, viszont nincs bennük tartósítószer, adalékanyag, színezék és ízfokozó. Mindemellett a speciális táplálkozási igényekkel élők is megtalálhatják a számukra megfelelő terméket, hiszen a kínálatban a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes termékek is helyet kaptak. A szalámik és kolbászok pedig hagyományos füstöléssel és szárítással készülnek, ami kiváló ízélményt biztosít.
Bár a Pikok Pure egy fiatal márka, a bevezetés évében a termékcsalád elnyerte az Érték és
Minőség Nagydíjat, az pedig óriási büszkeség a márka számára, hogy 2023-ban már második alkalommal nyerte el a Superbrands elismerést.
Új termék: a Pikok Pure parasztkolbász
A hagyományos ízvilágot idéző Pikok Pure parasztkolbász nem véletlenül az egyik legnépszerűbb, amely kifogástalan minőségű sertéshús felhasználásával készül, továbbá laktóz- és gluténmentes, és akik megkóstolják, garantáltan nem csalódnak, hiszen a nagyapáink idejében készített, eredeti ízvilággal találkozhatnak.
Folyamatos innováció és fenntarthatóság
A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt fektet az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Beszállítóival együttműködve az aktuális táplálkozástudományi ismeretekhez igazodva segíti vásárlóit a tudatos, egészséges életmódba beilleszthető, valamint a speciális táplálkozási igényeknek megfelelő termékek kialakításával. A Lidl célja, hogy 2025-ig saját márkás termékei esetében átlagosan 20 százalékkal csökkentse a hozzáadott só- és cukortartalmat. Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit, folyamatosan bővíti laktóz- és gluténmentes, bio és vegán termékkínálatát is, hogy az ételintoleranciával és ételallergiával élők, valamint a speciális táplálkozást folytatók is változatosan állíthassák össze étrendjüket. A Lidl Magyarország számára alapvető fontosságú, hogy az üzletekben elérhető termékek a lehető legmagasabb minőségi és élelmiszer-biztonsági követelményeknek feleljenek meg, valamint, hogy a termék útja a Lidl polcaitól egészen a termelőhelyig visszakövethető legyen.
Vakteszttel a fogyasztókért
A Lidl minden egyes új termék bevezetése előtt vakteszten veti össze az adott terméket a konkurensekkel, hogy lemérje a kedveltségét a többiekhez képest is. A terméktesztek eredményei pedig nem csak egyszerű adatok maradnak, hanem ezek alapján a termék kifogásolt tulajdonságait fejlesztésekkel módosítják. A már piacon lévő termékek esetében a Lidl évente tervezetten és szúrópróbaszerűen érzékszervi tesztet végez, illetve végeztet független akkreditált laboratóriumokkal, ezzel is szem előtt tartva a vásárlói elégedettséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.