"A fiam több pénzt keres, mint én, és még csak 4 éves" - óriási követőtábora van a Down-szindrómás kisfiúnak

diagnózis gyermek jövedelem Down-szindróma közösségi média
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Amy Blackburn, amikor kiderült, hogy gyermeke Down-szindrómás, aggódott a jövője miatt, de mostanra egyértelművé vált számára, hogy nem kell Remy miatt aggódnia. 

Amikor az anya Instagram-fiókot hozott létre kisfiának, Remynek azzal a céllal, hogy olyan szülőkkel lépjen kapcsolatba, akiknek szintén Down-szindrómás gyermekeik vannak, a kisfiú még csecsemő volt.

A kisfiúnak rövid időn belül hatalmas követőtábora lett – márkák és modellügynökségek keresték meg, hogy vele dolgozhassanak.

Remy imád pózolni a kamerának, és testvéreivel, a 13 éves Ollie-val és a 11 éves Brodie-val képeket készíteni.

Mostanra több mint 22 000 követője van az Instagramon, és számos nagy márkával dolgozott már együtt, köztük a Marks and Spencerrel és a Disney-vel.

„Remy abszolút a legjobb életét éli, és szeretném, ha más szülők is, akik megijedhetnének a diagnózis után, tudják, hogy az, hogy Down-szindrómás a gyermekük, már nem olyan szörnyű hír, mint amilyennek az emberek 30 évvel ezelőtt hitték" - mondta el Amy, hozátéve, hogy maga is megrettent, amikor Renyt diagnosztizálták: „Az a kép járt a fejemben, amint 40 évesen sétálok vele az utcán, fogom a kezét, és nem ezt az életet akartam neki - meséli.

Egy modellügynökség megkereste a családot, és néhány kampányra leszerződtek velük: „Márkaszerződéseket kötöttünk játékboltokkal és rengeteg gyermektermékkel. Nagyon szereti kinyitni a csomagokat és mindent felpróbálni – imádja, ha lefényképezik!" - lelkendezett az anya a Mirrornak

.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.