A KSH legfrissebb adatai szerint 2023-ban a fogyasztói árak átlagosan 16,4 százalékkal (https://www.ksh.hu/gyorstajekoztatok/far/far2308.html) haladták meg az egy évvel korábbiakat, de idén augusztusban, júliushoz képest is 0,7 százalékos drágulás volt megfigyelhető a termékárakon. Nem véletlen, hogy 2023. II. negyedévében 0,9 százalékos csökkenés mutatkozott a magyar háztartások tényleges fogyasztásában.
Az iskolakezdés is megterhelte a családokat, a kifogyóban lévő tartalékaik is további spórolásra késztették a vásárlókat. A Lidl itt is próbált segítséget nyújtani vásárlóinak, és a nem élelmiszer jellegű termékek, így az iskolakezdéshez szükséges füzetek, íróeszközök és egyéb iskolai felszerelések esetén számos terméket tavalyi változatlan áron kínált, hogy minél kevésbé terhelje meg a szülők pénztárcáit.
Az is általánosan megfigyelhető jelenség, hogy a vásárlók a hónap elejéhez képest, a vége felé már elsősorban élelmiszereket pakolnak a kosaraikba, a tartós fogyasztási cikkek vásárlására már nem vagy alig költenek.
Fentieket figyelembevéve a Lidl továbbra is szem előtt tartja a vásárlók helyzetét és lehetőségeit, és a kormány intézkedéseivel összhangban, továbbra is törekszik a lehető legjobb árak biztosítására. A magyar gazdaság meghatározó szereplőjeként és piacvezető áruházláncként célja, hogy hozzájáruljon az infláció letöréséhez és ezáltal a magyar családok támogatásához.
Mit tesz a Lidl a magyar családok támogatására?
A Lidl annak érdekében, hogy a háztartások a lehető legtöbb pénzt tudják megtakarítani, havonta több milliárd forintot fordít arra, hogy a vásárlók még kedvezőbb áron tudjanak bevásárolni. A beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával év elejétől júliusig több mint 500 termék árát mérsékelte, melyek között az alapvető élelmiszerek mellett számos, a vásárlók körében közkedvelt, keresett termék is megtalálható. Egyes termékek ára az elmúlt fél évben akár 40 százalékkal is csökkent, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak, hiszen így a lehető legjobb áron juthatnak hozzá kedvenc árucikkeikhez.
Az árstop megszüntetése után rendeletben előírt 15 százalékos akciók helyett jóval magasabb árengedményekkel várja a vásárlókat, de nem ez az egyetlen lehetőség, hogy az áruházlánc üzleteiben pénzt spóroljunk meg.
Többet adunk akciója keretében egyes esetekben akár 50 százalékos árcsökkentést is tapasztalhatnak a Lidlben vásárlók, ezért érdemes figyelni az akciós napokat, melyeken hétről hétre újabb termékekhez juthatnak hozzá olcsóbban. A csütörtöki akcióváltásokon kívül vannak kifejezetten a hétvégére időzített kedvezmények is.
Az Azonnali árzuhanás programban az áruházlánc minden héten újabb kiváló minőségű, szuper ár-értékarányú termékeket kínál kedvezményes áron.
A Lidl Plus hűségprogramon keresztül a törzsvásárlóknak még több árengedményt kínál az üzletlánc. A program keretein belül hetente 10-12 kedvezményre jogosító kupont és egyéb kedvezményeket és ajándéktermékeket biztosítanak az okostelefonokra letölthető applikáció felhasználói számára. Az alkalmazás segítségével nemcsak a kuponjainkat használhatjuk fel, de azt is nyomon követhetjük, hogy melyik akciót vettük már igénybe, illetve az összes vásárlásunkról digitális nyugta készül, így könnyen átlátható, hogy mennyit költöttünk az adott hónapban a Lidl üzleteiben.
A „Mentsük meg" csomagok március óta már minden áruházban elérhetőek. A külsőleg már nem tökéletes, de még fogyasztható gyümölcsöket és zöldségeket tartalmazó 3,5 kilogrammos egységcsomagok kedvezményes, mindössze 399 forintos áron vásárolhatóak meg. Az élelmiszermentő akció tovább bővült az előzőnapi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos édes és sós pékárukból álló egységcsomagokkal, melyekhez augusztustól féláron lehet hozzájutni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.