Felmérések szerint az Egyesült Királyságban az interneten vásárolt ruhák több mint egyötödét visszaküldik, amelyek leggyakoribb oka a helytelen méret vagy a rossz szabás. Ez annak ellenére történik így, hogy a nők általában tisztában vannak azzal, hogy mekkora ruhát hordanak.
Jó lenne végre megszabadulni a 36-os, 38-as, 40-es stb. méretezéstől, ezeknek semmi értelmük
Azzal a megdöbbentő ténnyel is gyakran szembesülünk, hogy amíg eddig például 40-es nadrágot viseltünk, bizonyos üzletekben a 38-as is lötyög rajtunk, holott pontosan tudjuk, hogy egy dekát sem fogytunk.
Az ruhagyártó cégek célja, hogy minél többet értékesítsenek. Az pedig tény, hogy az emberek szívesebben vesznek olyan ruhát, amelynek a számozása hízelgő számukra. Világjelenség, hogy egyre testesebbek vagyunk, így aztán nem a számokat is eszerint alakítják a cégek. Egy 10 évvel ezelőtti 38-as ruhába szinte biztosan nem férne bele az, aki ma 38-asat visel
Jól jöhet más tapasztalata
A tiktokerek és az Instagram-tartalomgyártók gyakran felhívják a figyelmet a méretezési problémákra: megosztják követőikkel, hogy az adott darabból a valós méretüknél nagyobbat vagy kisebbet rendeljenek.Susie Orbach pszichoterapeuta azt állítja, lehet, hogy a méretezéssel a gyártók a vásárlók hiúságát legyezgetik, de egyben az arra hajlamosaknál testképzavart is kialakítanak.
Sokan eddig a ruhaméretük alapján határozták meg magukat a vékony-sportos-test skálán, de ma már ez sem ad támpontot azoknak, akik a tükörbe nézve tévesen ítélik meg a látottakat.
Összefoglalva: a legtöbb nő a tapasztalatai alapján úgy érzi, semmi segítséget nem kap ahhoz, hogy milyen méretet rendeljen az interneten vagy hanyas ruhát vigyen a próbafülkébe. Az online vásárlás esetén tehát célszerű olyan oldalakat előnyben részesítenünk, ahol a derék-, csípő- és mellkörfogat adatok, valamint a ruha hossza is meg van adva. Ha üzetben vásárolunk, mindig próbáljuk fel a kiválasztott ruhát, a próbafülkébe pedig bátran vigyünk be több méretet is, és ne csodálkozzunk, ha a ruhán található szám köszönö viszonyban sincs az eddig viselt darabjainkkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.