A vásárlók első számú problémája az volt, hogy az automata kasszáknál a kedvezmények nem mindig adódnak hozzá automatikusan a vásárláshoz, így azt egy eladónak kell érvényesítenie. Ha ezt a vásárló nem veszi észre, jó akciókról maradhat le vagy teljes áron veszi meg a kedvezményes terméket. Ha észreveszi, akkor pedig ugyanott van, mint ha hagyományos kasszánál fizetne, ugyanis mégsem tud emberi segítség nélkül vásárolni.
A vásárlók úgy vélik, az Aldinak ezt jeleznie kellene a vásárlók felé.
A Mirror kérdésére az Aldi elmondta, hogy az önkiszolgáló kasszáknál fizetők sem maradnak ki a kedvezményekből, a vásárlókak csupán annyi a dolguk, hogy szóljanak. Ha elfelejtenek szólni, lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, ahol orvosolják a problémát.
Az Aldi munkatársai szerint egyébként az önkiszolgáló kasszákra nagyon sok pozitív visszajelzés érkezik, a legtöbben azért használják azokat szívesen, mert a saját tempójukban pakolhatnak és nem kell a kasszás rohamtempójához alkalmazkodnuk.
A Ladbible azonban olyan esetekről is beszámol, hogy a vásárlók összegyűrték a termékeken a vonalkódot, hogy a kasszások ne tudjanak olyan gyorsan haladni, de olyan is volt, aki egyesével tette a holmikat a kasszaszalagra, ezzel is lassítva a haladást.
Ez is érdekelhet:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.