Csutira, mint egyfajta médiaképződményre hivatkozik a cikk írója, de Edinát sem hagyta szó nélkül, akit úgy definiál, mint az, aki a külsején kívül semmi figyelemreméltó dologgal nem rendelkezik. Emellett lehet, hogy még elmentek volna Kulcsárék, de amikor gyermeknevelési módszereiket vonta kérdőre a cikk, majd tényként közölte, hogy kisfiúkkal reklámoznak szponzorált tartalmakat, betelt a pohár.
Kikérem magamnak, hogy egy olyan oldal rágalmazzon bármilyen formában, amely tizenéves gyerekeknek hirdeti, hogy a vedelés mennyire menő. Ez a fajta „hittérítés" kimeríti a jóízlés fogalmát, de leginkább a kontextus alpári stílusa. Arról nem is beszélve, hogy mi azon kevés közszereplők közé tartozunk, akiknél a kisbaba sosincs, és nem is lesz hirdetésekkel összekötve
"A hangján jól hallható volt, hogy ő nagyon büszke erre a cikkre és teljesen tisztában van azzal, hogy neki ebből semmilyen problémája nem lehet, de majd meglátjuk mit tehetünk! Elmondása szerint ő egy jelenség ellen küzd, de velünk semmi problémája nincsen."
Ő az én gyerekem képével reklámozta a brandjét, majd megtalált engem azzal, hogy a saját közösségi oldalamon fotókat teszek közzé a családomról. Pont ők azok akik azt csinálják ami ellen a gyerekeket védik, miközben a marketingstratégiájuk nem csak etikátlan hanem büntetendőnek is kéne lennie! A jogi eljárás már folyamatban van, de az a baj, hogy jelenleg nincs olyan jogszabály, amely a közösségi életben szereplő embereket védeni tudná az ilyen hazugságok ellen.
"Annyira elszomorító, hogy ilyen világot élünk ahol senki nem gondolkodik előre és nem néz utána annak amiről véleményt formál. Én jelenleg is állapotos vagyok. Mi történt volna, ha annyira rosszul viselem ezt az egészet, hogy elvetélek? Akkor előállt volna valaki, hogy miatta történt? Csak dadogok és keresem magamban a szavakat. Nem csak azért mert ezt az egészet rólunk írták, hanem mert nem értem emberek, hogy jutnak el idáig" – árulta el érzéseit Kulcsár Edina.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.