A minap az egyik legnagyobb édességgyártó cég egészségvédő kampányának videófilmjét mutattuk meg. A videót egy bombamellű nő keblei közé rejtett kamerával készítették, és azt vizsgálták, kik, hány alkalommal és milyen módon figyelik a nő melleit. A kisfilmet alapvetően nőknek készítették,
és arra hívja fel a figyelmet, hogy ne mulasszák el ellenőrizni rendszeresen a saját mellük állapotát. Nos, elkészült a videófilm "párja" is, amelyen egy kerekfenekű lány nadrágjára helyztek rejtett kamerát, amely rögzíti, hányan bámulták meg a szexi popsit. A kisfilm kétszeresen is férfiaknak szól, ugyanis a prosztatarák megelőzésére hívja fel a figyelmet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.