A kutatás 29 korábbi tanulmányt vetett össze, amelynek során több mint 6 ezer gyerek étkezési szokásai kerültek górcső alá. Kiderült, hogy a magas cukor- vagy sótartalmú nassolnivalókat bemutató hirdetések és reklámok azonnal nagy hatást gyakorolnak a gyerekekre. Leginkább a 8 éven aluli gyerekekre hatnak a nassolnivalókat és cukros üdítőket hirdető marketingfogások.
„A szuperhősökkel és menő logókkal történő termékkapcsolás ezekben az esetekben meghozza gyümölcsét a legfiatalabb korosztály körében. Az eredmény az, hogy az internetes hirdetések és a tévéreklámok miatt a gyerekek rövidtávú kalóriabevitele növekszik, és előnyben részesítik majd a nassolnivalót az egészséges ételekkel szemben" – mondja a kutatást vezető Behnam Sadgehirad, a kanadai McMaster Egyetem doktorandusz hallgatója.
Jelenleg Kanada és az Egyesült Államok televíziós ételreklámjainak 80 százaléka nassolnivalókról szó, aminek következtében a gyerekek óránként átlagosan ötször látnak cukros, sós finomságot vagy üdítőt tévénézés közben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.