A szakember hozzátette: erről szól a világméretű, Első 1000 nap elnevezésű kampány, amellyel a szervezők gondolkodásváltást szeretnének elérni a szülőknél. Kifejtette, hogy egyebek mellett meg kellene próbálni csökkenteni a cukor és édesség kínálását, mert vélekedése szerint a szülők nem akkor tesznek jót a gyerekkel, ha például a rendesen megevett ebéd után csokoládét kaphat, mivel értelmetlen dolog egy jóllakott gyereket "cukorral tömni" - mondta. A szakértő szerint egyre inkább találkoznak gyermekkorban is olyan betegségekkel, amelyek egy emberöltővel ezelőtt még nem voltak jellemzők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.