Ne legyenek illúzióid: a férfi Tinder-használók nagyon nagy százaléka nem fogja végignézegetni az összes fotódat és elolvasni a teljes adatlapodat. Igen, sajnos legtöbbször egyetlen kép alapján döntenek arról, hogy jobbra avagy balra húzva melyik kategóriába sorolnak téged, és így lesz-e esélyetek megismerkedni.
Így aztán mindennél fontosabb, hogy előnyös legyen az a kép, amelyet elsőnek állítasz be a profilodon – így annál több pozitív reakciót fogsz kapni. Ugyanakkor az is fontos, hogy kifejező legyen, hozzád illő – így azoktól fogsz pozitív reakciókat kapni, akikkel érdemes is megismerkedned. És hogy milyen a jó profilkép?
Látszik rajta az arcod (a tévhitekkel ellentétben még mindig ez a legfontosabb), és látszik rajta a tekinteted is. (A rejtélyeskedő és/vagy művészieskedő fotók nem profilképnek valók, itt nem működik a beetetős taktika, ez az alkalmazás másról szól.) Nem árt, ha fotóként, azaz minőségében és kompozíciójában sem egy igénytelen darab, hisz valahol ez is rólad árulkodik. Ha pedig valami természetes élethelyzetben készült spontán kép rólad, az csak bónusz. Ja, és ha teheted, mosolyogj!
Természetesen azért nem mindegy, milyen a többi fotód sem (és hogy vannak-e!), hisz azért akadnak, akik végignézik az összeset a döntés előtt – vagy épp akkor, amikor már lájkoltátok egymást, és jöhetne a kapcsolatfelvétel. A mosolygást nem véletlenül írtuk fentebb: nagyon lehangoló tud lenni, ha valaki az összes képén merev, beállított, vagy épp pózolós arckifejezéssel látható, ellenben egy őszinte széles mosoly vonzóbbá tesz mindenkit.
Mindenképp jót tesz az is, ha van rólad legalább egy olyan kép, ami valamilyen tevékenység végzése közben készült rólad, és persze akkor már nem árt, ha az jellemző is rád. A műtermi művészfotók pedig szépek-szépek, de bőven elég belőlük egy-kettő. Két, Tinderen rendkívül gyakori képtípust pedig felejts el: a napszemüveges és a csoportképeket. Ha valami eltakarja a fél arcodat, akkor azt a képet meg se fogják nézni igazán a pasik, lapoznak tovább (vannak olyanok, akik CSAK napszemüveges képeket tesznek fel magukról, ők mire számítanak...?) – és ugyanez a helyzet azokkal a fotókkal is, ahol a barátnőid-barátaid társaságából kellene kiböngészni téged, ugye, ismeretlenül. Szóval hiába ilyen típusú képeken tetszel adott esetben magadnak a legjobban, egy tinderező pasi nem sok mindent fog tudni kezdeni velük – maximum egy-egy fér bele belőlük.
A Tinder lehetőséget ad arra is, hogy akár ne írj semmit se magadról az adatlapodra, és hagyd, hogy csupán a képeid beszéljenek helyetted, vagy épp csak mókás kis ikonokkal fejezz ki magaddal kapcsolatban pár dolgot. Ezzel nincs is semmi baj, és valószínűleg semmivel sem fog csökkeni az esélyed egy randira ettől a megoldástól (a pasik ugye a legenda szerint vizuális típusok...).
Ha viszont írsz valamit magadról, próbálj meg kreatív és egyedi lenni! „Pozitív, őszinte lány vagyok” – köszönjük szépen, szerinted ki gondol úgy magára, hogy ő nem pozitív és nem őszinte? Néhány érzékletesen megosztott részlet az életedből sokkal árulkodóbb és izgalmasabb tud lenni, mint ha egy nagy, erőlködő összefoglalót akarsz írni a személyiségedről. (A nagy, bölcs idézeteket pedig főleg érdemes hanyagolni: rád kíváncsiak a partnerkereső férfiak, nem filozófiaórára jöttek.)
De még egyszer mondjuk: nincs semmi baj azzal, ha nincs időd, kedved vagy ötleted valami frappánsra a regisztrációkor. Hagyd akkor üresen, majd később eszedbe jut, így is jobban jársz, mint ha valami sablondumával lomboznád le az izgalomra vágyó másik oldalt. Hisz te is izgalomra vágysz, és téged is lelomboznak a sablondumák, nem igaz?
Az imént említett dolog általánosságban is megfontolandó tanács: érdemes azoknak a fejével gondolkodni a profilod megalkotásakor, akiket meg akarsz találni velük. És itt nem keverendő össze az, hogy úgy általában a pasiknak szóljon, és tetsszen minél többnek – nem, azoknak kell tetszenie, akik hozzád valók, akik egy olyan lányt keresnek, mint te vagy. Ehhez pedig érdemes megadni, te kit/milyet keresel, már ha egyáltalán kitöltöd a szöveges részeket, ugye (lásd feljebb).
Ha igen, akkor szorítkozz konkrétumokra: ha mondjuk nálad magasabb pasit szeretnél, vagy ki vannak zárva az elváltak/gyerekesek, netán egy konkrét hobbihoz (is) keresel társat... Az általánosságok semmire se vezetnek: „Kedves, gondoskodó, érdekes személyiségű férfit keresek” – megint csak, nyilván senki se gondol úgy magára, hogy ő nem kedves, nem gondoskodó, nem érdekes, és nem férfi...
Az pedig az egyik legfontosabb tanács, hogy legyél pozitív: ne azt írd, mit NEM keresel, hanem hogy mit IGEN. Ugyanígy
nem érdemes a Tinderen szerzett rossz tapasztalataidat sirámokba öntened,
mint ezt oly sokan teszik: ettől mégis mit remélsz? Hisz pont abban reménykedsz, hogy vannak kivételek, és pont azt szeretnéd, hogy a kivételek írjanak neked, de mégis mire fognak gondolni ezen kivételek, ha azt látják, hogy már az adatlapodon negatív vagy, és őket is egy kalap alá veszed? Na ugye.
Egy női Tinder-profilon láttam épp a napokban ezt a mondatot: „Mesélj a filmről, amit legutóbb láttál!” Mennyire banális, egyszerű kis dolog, mégis mennyire megkönnyíti a kommunikáció beindulását, ha létrejött a közös tetszés eredményezte kapcsolat. És közben pedig igazából rengeteg mindent elmond egy emberről, hogy mit mesél a legutóbb látott filmről, és főként, hogy hogyan teszi.
Tehát ha egyszer valakivel már jobbra húztátok egymást, érdemes segíteni kicsit a párbeszéd beindulását a chaten – egyrészt egyáltalán visszaírni, ha rád ír a másik (igen, tudjuk, rengeteg pasi meg nem ír rá a nőkre match után, de ez legyen az ő veszteségük), egy esélyt mindenki megérdemel, ne emiatt bukj el esetleg egy hozzád való fickót.
Másrészt pedig legalább az első három-négy üzenetváltás esetében pozitívan, kommunikatívan, érdeklődően hozzáállni a dologhoz – nem könnyű ám egy első mondattal lenyűgözni valaki, akiről gyakorlatilag semmit sem tud az ember, és akivel egy semleges virtuális térben csevegünk. Aztán három-négy üzenet után úgyis kiderül, ha valakivel nem indul be a dolog, vagy nem tűnik szimpatikusnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.