Tündéri: 18 hónapos Down-szindrómás baba lett az ismert márka arca

A bébiételgyártó cég, a Gerber minden év elején megválasztja az év babáját, aki egy teljes évig a márka arca lehet. 2018-ban kivételes dolog történt: ezúttal egy Down-szindrómás kisfiú lett a befutó. A 18 hónapos Lucas fotója már fel is került a közösségi oldalra, mosolygós kis arcát több tízezren lájkolták.
Kristin Wooten, a cég szóvivője elmondta, a kisfiút 140 ezer gyermek közül választották ki, arcképét az összes termékükre ráteszik majd és a család anyagi támogatást is fog kapni tőlük – írja a CNN.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.