Ez év elején robbant a hír, miszerint Meghan Markle életmódguru szerepében szeretné magát újrapozícionálni, hasonlóan Martha Stewarthoz és Gwyneth Paltrowhoz. Ennek egyik fontos állomása a főzőműsor, ami a Netflixen lesz hamarosan látható. Bennfentesek szerint a forgatások rendben lezajlottak, izgatottak várják a készítők, mekkora érdeklődik fogadja majd a sussexi hercegné legújabb projektjét.
A hírek szerint a Suits egykori sztárjának új műsora, amelynek forgatását március körül kezdték meg, az otthon, kert és ételek témakörökre összpontosít — hasonlóan korábbi blogjához, a Tighez. Mark Borkowski PR tanácsadó szerint a közelgő sorozat „új és érdekes kezdet lehet” Markle számára.
Minden jól ment, és a felvételek elkészültek
– mondta egy hollywoodi forrás szerdán, utalva arra, hogy a főzőműsor forgatásai befejeződtek, a nézők hamarosan a Netflixen láthatják majd Harry herceg feleségének legújabb vállalását. A pár első projektje a streaming platformon a „Harry & Meghan” című dokumentumfilm volt, amely részletesen bemutatta szerelmi történetüket és azt, miért hagyták el a királyi családot 2020-ban, hogy Kaliforniában kezdjenek új életet.
Már többeknek feltűnt, hogy Meghan Markle nagy bejelentéseit, az utóbbi időben termékbemutatóit mindig azokra a napokra időzíti, amikor a brit királyi családnak fontos eseménye, ünnepsége van. Csak, hogy néhány példát említsünk: a Diana Awards napján mutatta be Meghan az új életmód blogját, az 'America Riviera Orchard'-ot, valamint egy új dzsemet és kutyakekszet is a piacra dobott is kiadott a Trooping the Colour ünnepség napján.
Elképzelhető, hogy az volt a szándéka, hogy kihasználja a legnépszerűbb napokat. Azonban, ha az én ügyfelem lenne, azt tanácsoltam volna neki, hogy vegye figyelembe a potenciális hátrányokat is, ha ezeket, a királyi család számára fontos napokat, kihasználja
- magyarázta a szakértő, aki szerint számos stratégia létezik a figyelem felkeltésére, és a legnagyobb hatást úgy lehetne elérni, ha kreatív és hiteles lenne – ez azonban egyik sem valósult meg Meghan Markle esetében.
Harry és Meghan nemrég két új PR szakértőt vett fel a csapatukba stratégiai tanácsadás céljából, azonban a szakértő megjegyezte tanácsadóikról:
Úgy tűnik, hogy Meghan vagy rossz tanácsokat kap, vagy nem hallgat azokra. Az utóbbi valószínűbb.
A szakértő hozzátette, hogy Meghan látszólag nem aggódik az esetleges negatív következmények miatt, valószínűleg saját rajongói bázisa miatt, akik elsősorban azok az emberek, akik egyszerűen csak kíváncsiak arra, mi lesz a következő lépése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.