A júniusi hétvégéken az Óbudai Hajógyári-sziget Magyarország legnagyobb ingyenes családi rendezvényének, a Gyerek Szigetnek adott otthont. A Magyar Telekom idén a fenntarthatóság jegyében 400 nm-es zöld területen, Hello holnap! ligettel várta a gyerekeket, hogy érdekes programokon, izgalmas játékokon keresztül hívja fel a figyelmet a környezetvédelem fontosságára. A sok játék mellett a gyerekek megismerhették az élményt, hogy ők is tehetnek másokért, hiszen aktívan részt vehettek a Telekom adománygyűjtő akcióiban.
"Jótékony játékok" felhívásában a Telekom arra kérte a Gyerek Szigetre látogató családokat, hogy az otthon már nem használt, de jó állapotú játékokat hozzák magukkal a helyszínre. Az összegyűlt több mint 150 kg játékot civil stratégiai partnere, a Kórházpedagógusok Egyesülete számára ajánlotta fel a Telekom. Az egyesület az ország nyolc nagyvárosában foglalkozik beteg gyermekekkel gyermekonkológiai központokban, gyermekpszichiátriákon, sebészeteken. A felajánlások egy része közvetlenül a beteg gyermekekhez jut bátorító és vigasztaló ajándék gyanánt, a játékok másik része pedig a kórház-pedagógiai munkát gazdagítja majd.
A Telekom másik kezdeményezése a generációk közötti kapcsolat megteremtését és a felelősségvállalás építését tűzte ki célul. A Hello holnap! Palántaligetében közös virágültetésre és virágládafestésre várta a gyerekeket, és az így elkészült 40 kézzel festett, virágokkal teli ládát az Óbudai Szociális Szolgáltató Intézmény kezelésében lévő idős emberek gondozásával foglalkozó két intézménynek, a Derűs Alkony Gondozóháznak és a Hatvany Idősek Klubjának ajánlotta fel.
Az adományok átadására a Gyerek Sziget utolsó napján, június 24-én került sor. Az eseményen részt vett Bús Balázs, a III. kerület polgármestere, Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetője és Keszég Attila, a Telekom vezérigazgató-helyettese, továbbá a kedvezményezett szervezetek képviselői.
A Telekom Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként - küldetésével összhangban - elkötelezett a fenntartható fejlődés elve mellett. A 2010 decemberében elindított Hello holnap! kezdeményezéssel a vállalat a fenntarthatóság fogalomkörét érthetően, könnyen befogadható módon szeretné a mindennapok részévé tenni, egyben felhívni a figyelmet arra, hogy az élhető jövő mindannyiunk közös felelőssége.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.