A színész nem csak pénzét és az arcát adta a céghez, maga is kivette a részét a munkából - az értékesítéssel és a marketingrésszel foglalkozott. Bemutatókat tartott, fesztiválokra járt, így próbálta beindítani az új vállalkozást. De hiába tette bele a szívét és a lelkét is Rékasi, a várva várt siker valahogy csak nem akart elérkezni.A cég folyamatosan mínuszban volt: a mérlege szerint 2009-ben 7,7 millió forint, míg 2010-ben 13,4 millió forint veszteséggel zárt - írja a Blikk.
,,Karcsi jelenléte sokat segített abban, hogy a pálinka ismertté váljon az egész országban. Hosszabb távú együttműködést terveztünk, öt év alatt térült volna meg a beruházás, de elfogadtuk döntését, hogy kiszáll" - mondta az egyik jelenlegi tulajdonos, Zajtai Gábor a Blikknek. ,,Igen, kiszálltam. Nem volt túl szerencsés konstrukció, hogy négy tulajdonos álláspontját kellett közös nevezőre hozni. Akinek volt már üzleti vállalkozása, az tudja, hogy mit jelent ez. A legsikeresebb vállalkozásom azonban megmaradt: a családom" - zárta rövidre Rékasi Károly.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.