A rajongók követnék a hivatalos X-Factor oldalt, ami viszontkövetné őket, és minden héten megkérdezné tőlük, hogy kire voksolnak. Ez már bevált módszer az amerikai adásoknál.
Az X-Factor vezetői örvendenek minden újításnak, mert durván csökkent a szavazók száma az utóbbi szériákban. Azonban tény, hogy a közösségi oldalakon nem tehetik fizetőssé a szavazást, így a műsor a kevés szavazat ellenére is rengeteg pénztől esne el. A műsor fénykorában 15 és fél millió ember szavazott az énekesekre egy szériában, ez a szám ma már csak a néhány milliót éri el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.