Míg a megkérdezett magyar nők 74%-a egyetért abban, hogy minden nőben van valami szép, a legtöbben mégsem látják magukat szépnek.
Magyarországon a nők 77%-a elismeri, hogy valamilyen nyomás hatására dolgozik azon, hogy szép legyen (a globális arány 59%). A többségük (60%) abban is egyetért, hogy ha a kinézetéről van szó, akkor a nők saját maguk legnagyobb kritikusai.
Hogyan lehet kiaknázni a bennünk rejlő szépségpotenciált?
A magyar női válaszadók 45%-a a hasát szereti a legkevésbé (globálisan is ez a legkevésbé kedvelt testrész - 36%), amit hazánkban a mell, a fenék és a láb (mindhárom 20%) követ.
A magyar nők 3 legkedveltebb testrésze a szem (53%), a haj (32%) és a száj/mosoly (27%), átlagosan 2 testrészüket kedvelik.
Magyarországon a nők 45%-a érzi úgy, hogy megvan benne a potenciál, hogy jobban nézzen ki, de gyakran ezért semmit sem tesz. 30%-uk azt mondja, hogy akkor tudja kihozni magából a legtöbbet, ha a megfelelő termékeket használja.
A magyar nők 72%-a boldogabbnak érzi magát akkor, ha jól és szépnek érzi magát, míg 64%-uk a boldogság szempontjából azt is fontosnak tartja, hogy magabiztos legyen a külsejével kapcsolatban.
A Dove elkötelezett abban, hogy segítse a nőket a saját szépségpotenciáljuk kiaknázásában úgy, hogy termékeivel nap mint nap inspirálja őket, hogy tehessenek valamit a bőrük és hajuk szépségéért. A márka hiszi, hogy ha a nők jól érzik magukat a bőrükben, akkor sokkal magabiztosabbak és könnyebben kiaknázzák a bennük rejlő szépséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.