Gerendai Károly, a Sziget ügyvezetője a Világgazdaságnak azt mondta: már most több bérletet adtak el, mint tavaly összesen. Az angol, a német, a francia és az olasz piacon is 100 százalékos a növekedés. Időarányosan a magyar piacon is duplázni tudtak, így ha a napijegyek is jól fogynak majd, akkor újra jó az esély a látogatócsúcsra.
Tavaly 362 ezren látogattak ki a rendezvényre, tíz éve nem voltak olyan kevesen, mint akkor. Az ügyvezető szerint évről évre egyre többe kerül egy zenekar Magyarországra csábítása. Egy együttes tavalyhoz képest akár 30 százalékkal is többet kérhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.