Sugarbird ruhakollekció Dukai Regina Sugarbird Debreczeni Zita mesefigurák
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Nem mindegyik „cukormadár" lány repült ki a fészekből. Dukai Regina és Debreczeni Zita maradtak a divattervező cégnél, a többi szupermodellt mesefigurákra cserélték.

Az alapító, Jagasics V. Csonka Hedvig a piac és a modellek életének változásával indokolta a cég imidzsének átalakítását, és elmagyarázta, hogy a két lány miért maradt a csapatban.

Fotó: Rostás Bianka/Life.hu

"Muszáj volt újítanunk és kilépni abból, amit korábban kitaláltunk és sikerre vittünk. Mostanra a legtöbb divatcég választott magának egy arcot, egy ismert embert, akivel népszerűsíti a márkát. Ebben évekkel ezelőtt mi úttörőnek számítottunk, ma ez nem számít különlegesnek. Nem akartunk mindenáron megválni a címlaplányoktól, az élet mégis úgy hozta, hogy lassan kikerültek a csapatból. Pedig mindenki maradhatott volna, aki megtalálja a helyét, aki a szakmában szeretne érvényesülni valamelyik területen. Volt, aki már váltani akart, például Bódi Sylvi, őt a pszichológia érdekelte. Zitát a fotózás jobban vonzotta, mint a modellkedés és a ruhatervezés, így maradt a csapatban, csak a háttérbe húzódott. Ő fotózta az órásplakátot, az új kollekciót, rengeteg munkája van nálunk, számítunk rá. Regina továbbra is tervez, egyre ügyesebb, továbbra is rengeteg ötlete van a kollekciójához, aminek a reklámarca maradt. Szereti a közös munkát. Mindenkinek lenne lehetősége velünk dolgozni, aki tehetséges és elkötelezett" – mondta Hedvig, aki elismeri, hogy a címlaplányok hozzájárultak ahhoz, hogy a márkát sikerre vigyék.

"Ez egy kölcsönös együttműködés volt: ők az arcukat adták, hogy a márka ismert legyen, mi meg ahhoz járultunk hozzá, hogy ők nap mint nap szem előtt legyenek. A cég nem attól lett népszerű, mert a lányok népszerűsítették, és posztolgatták a ruhákat a közösségi oldalon. Komoly, komplex munka áll mögöttünk, rengeteg tehetséges tervező, grafikus dolgozik nálunk. Külföldön, Szlovákiában, Szlovéniában, Prágában is terjeszkedünk, de távolabbi országokból is rengeteg az érdeklődő a márka iránt. A sikerünk ezeken a piacokon nem az ismert arcokon múlik, hanem hogy mit teszünk le az asztalra" - tette hozzá a főnökasszony, aki egy új, Bambi kollekcióval rukkolt elő.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.